Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl.

Bellie 15-06-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik ben super blij met mijn Samsung
Makkelijk te bedienen
Ik heb ook nog nooit een ander merk telefoon gehad
Ontwerp vind ik ook mooi
Ben echt heel erg tevreden over deze telefoon als ik een nieuwe telefoon zou moeten zou ik weer voor Samsung gaan

Anoniem 12-06-2021

In geval van nood mooie uitvinding

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Na het overlijden van mijn man. Moet ik op 80 jarige leeftijd nu alles gaan ontdekken. Samen met mijn dochter. Om alles weer te regelen zoals mijn man het altijd deed.

Guatrau 27-05-2021

Tegenvaller

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Deze Samsung kan de Smartthings app niet installeren en de Synchronisatie met OneDrive voor de Galerij werkt ook niet. Wat ik ervan kan lezen is dit 'by design'. Heb je alles van Samsung, dan krijg je dit......

Guille 26-05-2021

Geweldige tab

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Tablet heeft een sterke batterij voor me series die ik erop kijk. Gebruik het ook voor me school opdrachten. Een echte must have

PieterO49 21-05-2021

Altijd goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

ben al lang fan van Samsung. Laptops, printers en tablets zijn de beste koop voor een gunstige prijs.

h**r@u**l.nl 19-05-2021

Samsung OK??

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Tablet is handzaam en is een heel goede vervanger van mijn vorige kleine tablet

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel en goed voor mooie prijs

BobRo 12-05-2021

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik zocht een 8 inch Andriod, een 10 inch vond ik te groot, daar gebruik ik liever een laptop voor.
Helaas is de keuze in tablets enorm teruggelopen, alleen Apple geloofd er nog in.
Dus dan maar een simpel tabletje genomen, beter is er niet in het 8 inch segment.
Maar voor die prijs krijg je een goed degelijk apparaat, dus zeker geen spijt van.
Dus wel een aanrader, maar ik had er 100 euro meer over gehad als het scherm wat beter was en er meer geheugen in zat.

ericaf 10-05-2021

Werkt volgens verwachting

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

werkt voor mij optimaal, net als mijn vorige, de Samsung galaxy tab-pro sm-t320 die ik13 jaar heb gehad.

Anoniem 08-05-2021

Verrassende kwaliteit voor een vriendelijke prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Een prima, handzaam en prettig werkend tablet. Ik ben zeer tevreden met dit tablet dat zijn prijs meer dan waard is.
Ik kan dit tablet aan iedereen aanbevelen, praktisch voor beginners en allround mogelijkheden voor gevorderde "computeraars". Tevens heel geschikt om spellen mee te spelen, ook voor kinderen. De batterij is vrij snel op te laden en de schermtijd is comfortabel lang. Kortom: top tablet!

Karel Jansen 03-05-2021

Onvoldoende innovatief

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zilver / 32 GB

Ik zocht een vervanger voor de Galaxy Tab S 8.4 uit 2014 en heb deze hiermee vergeleken.
De Tab A 8.0 heeft een snellere processor, blijkt ook uit performance test, maar ik ervaar niet een spectaculaire verbetering bij normaal gebruik. Het scherm van de Tab A 8.0 kan niet tippen aan dat van de Tab S 8.4. De Tab s 8.4 is slanker en lichter, ligt een stuk comfortabeler in de hand. Helaas de Tab A 8.0 verslaat de zeven jaar oude Tab S 8.4 niet. Het vergelijk is misschien niet helemaal fair omdat de Tab A goedkoop is, maar tablets van dit formaat worden nauwelijks meer gemaakt.

Pluspunten

• Goedkoop
  • Goed accuduur

Minpunten

• Zwaar
  • Matig scherm

Cobi 1947 29-04-2021

Grootste wens is vervuld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Het is zo lekker luisteren naar de muziek uit deze tablet met bijpassende jbl box. Ik geniet ten volle.

Anoniem 29-04-2021

Goed merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

helaas had ik van de beschermhoes verwacht dat de ipad uit zichzelf zou blijven staan. Nou moet ik het steeds tegen een boek aan zetten.

NietAna 22-04-2021

Nice

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

- Het is een zeker snel werkende tablet en goed om mee te tekenen. Heeft ook zeker veel GB als je het wilt gebruiken voor school. Het is wel naar dat het soms niet functioneert, maar dat is alleen met screen protector.

Voor de rest een hele goede tablet voor verschillende taken

Anoniem 22-04-2021

Klein maar fijn. En zeer praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Een lekker handig formaat. Ook in de keuken voor mijn recepten tot aan boeken lezen in de tuin. Een prima tablet voor een leuke prijs

Anoniem 21-04-2021

Tablet goed | Book cover (Samsung) minder

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

De tablet werkt goed, maar wanneer ik de Samsung book cover openklap reageert de tablet vaak niet. Dat vind ik wel een nadeel.

jc23051978 21-04-2021

Goed beeld

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

mijn dochter is heel blij met de tab, het beeld is goed en de snelheid is ook prima.
Gaat overal mee naar toe.

Jacob13 12-04-2021

Mooi en goede tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

in het verleden had ik een tab 3, en ik dacht wat moet ik er mee, maar mijn vrouw gebruikt al een poosje de tab a8 en ik ontdekte dat deze tab een hele vooruitgang was ten opzichte van de vroegere tab. De prijs was ook gunstig om deze prima tablet aan te schaffen

fvdb53 08-04-2021

Fijnen tab deze 8 juiste grote, om mee te nemen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Fijn tab deze 8 ook de links met mijn tv en telefoon te gebruiken. Zou dit iedereen aanraden als ze zien dat ik hem gebruik

Rg92 04-04-2021

Een super tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Voor een aantal weken terug deze tab aangeschaft. En nog geen enkel moment spijt er van gehad. Hij is extreem licht in gewicht heel snel en een super beeld kwaliteit. Een super tablet voor een betaalbare prijs.

Nnnn 24-03-2021

Handig formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Werkt goed. Handig formaat om bijv. mee te nemen..ook een erg mooi beeld...en verder makkelijke bediening..