Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB - Reviews

32 GB opslag
Resolutie
1280 x 800 pixels
8 inch scherm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB op Kieskeurig.nl.

KayF 08-05-2020

Geen widevine L1

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Op zich een goede tablet. Voor de prijs redelijk snel en een goede bouwkwaliteit. Geweldige accuduur, dat is echt een pluspunt. Maar de schermresolutie vind ik echt ondermaats. Ook heeft deze tablet geen Widevine L1 maar een L3 certificatie. Dat betekent dat je geen video (zoals Netflix, Amazon, Disney) kunt streamen in FHD. De 10"1 inch variant van deze tablet heeft wel een L1 certificatie, dus het ontgaat me waarom deze tablet dat niet heeft. Echt een gemis, jammer!

Anoniem 08-01-2021

Vind het een hele goeie tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Vind het een hele handige tablet heb de 2 gekocht.
pas geleden voor me dochters.
ze kunnen er heel makkelijk spelletjes en zo op spelen .
En kwa ruimte harde schijf ook goed voor kids

Anoniem 07-01-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik krijg hem niet alles ingesteld.
Aangezien kleinkinderen niet kunnen komen om te helpen (corona) kan ik niet alles vinden.

Borg65 04-01-2021

Top tablet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik heb de tablet cadeau gegeven.
Mijn vriendin is niet los te branden van deze nieuwe uitvoering.
6 jaar geleden had ik haar al blij gemaakt met een vorige versie.
Het was wel weer eens tijd voor een nieuwe versie.
Deze is lekker snel en heel gebruiksvriendelijk en past altijd in je tas.
Kortom: een schot in de roos!

Manonke80 03-01-2021

Super formaat en handzaamheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Heel blij met de aankoop van de galaxy tab 8. Erg makkelijk in gebruik en het formaat is prima. Niet te groot en dus makkelijk mee te nemen en te gebruiken voor de kinderen.

At31 02-01-2021

Ideale tablet voor kinderen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Wij hebben deze tablet aangeschaft voor onze kinderen. Het formaat is ideaal voor de kinderen om vast te houden. De tablet is snel genoeg en er kan een heleboel op. Mooi formaat om een filmpje te kijken. Het enige minpunt vinden wij de camera. De kwaliteit van de foto’s is minimaal. Echter vinden wij dit geen groot probleem omdat we de tablet hiervoor niet hebben aangeschaft.

Gabberofboz 02-01-2021

Goede snelle tablet voor een schappelijke prijs !

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Met de kerst kadoo gegeven aan ons zoontje prima formaat voor een kind waarbij de accu duur super is !

Maurice K 26-12-2020

Klein formaat, perfect voor schoolwerk kinderen!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Aangeschaft voor dochter van 4, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aangezien dochter nu online dingetjes voor school moet doen, deze kleinere Samsung Tab 8.0 aangeschaft. Ook na haar schoolwerk, Netflix en spelletjes op Apps spelen werken perfect!

JM van Dijke 21-12-2020

Tablet voor kleinzoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Een wat kleiner formaat, alleen nodig voor kleinzoon bij zijn oma; daarom heb ik ( de oma) dit toestel gekocht.

Anoniem 17-12-2020

Leuke tab voor een leuke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Super tab voor een mooie prijs, zoon is er erg blij mee. Laad de filmpjes snel en heeft een mooi beeldkwaliteit.

Ellen12 26-05-2020

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Ik heb deze nu een jaar, werkt prima, alleen jammer dat de meeste apps niet te verplaatsen zijn van de interne kaart naar de SD kaart.

Jurg 01-05-2020

slecht jammer

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

heb 29 april de samsung a 8 wifi 4 g gekocht omdat hij compas had stond op de verkoop site wat makkelijk is voor mijn gebruik op de boot maar nu blijkt het er niet in te zitten want er moet dan een magnetic sensor in zitten .
dus nu maar op zoek naar een andere formaat en beeld zijn wel top .

Henk uit Kampen 19-04-2020

Valt een beetje tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 32 GB

Deze tablet versie 2019 asngeschaft ter vervanging van mijn oude 8 inch samsung tablet ,versie 2016,ik zie niet veel voordeel in het gewijzigde formaat,langer en minder breed,ook geen voordeel met nu de android 9,niet sneller of zo,geen eigen samsunghoes,bij dichtdoen van de hoes gaat het scherm niet uit zoals bij de vorige versie,aanraakscherm reageert minder goed,alleen de verplaatsing van de koptelefoonaansluiting van onder naar bovenkant is een voordeel,kortom,ik ben een beetje teleurgesteld door samsung,maar ik moet het er maar mee doen

Scrambled 24-07-2019

Samsung galaxy tab 8.0 16 gb

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A 8,0 inch / zwart / 16 GB

Prima tabled voor het dagelijks gebruik van internet, Email , social media en streaming. Wordt standaard geleverd met veel apps . Mijn vorige tabled was van hetzelfde type en heeft 4 jaar zonder problemen gewerkt. Uitstekende prijs kwaliteit verhouding.