Mail mij als er prijzen beschikbaar zijn

Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab Active2 8,0 inch / zwart / 16 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab Active2 8,0 inch / zwart / 16 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab Active Pro 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab Active Pro 10,1 inch / zwart / 64 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB / 4G

Samsung Galaxy Tab A (2018) 10,5 inch / grijs / 32 GB / 4G
Bekijk alle Tablets

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G op Kieskeurig.nl.

Nellie86 23-10-2019

Leuke tablet! Maar batterij duur is slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik had voorheen de tab A6. Deze batterij ging 3 à 4 dagen mee. Met de nieuwe tab A ben ik dagelijks aan het laden. Blijft ook vaak hangen.

John Robben 25-11-2019

scherm 10.1 inch goede batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

de Samsung Galaxy Tab A(2019) 10.1 inch/zwart/64 GB voldoet volledig aan onze verwachtingen en ook wat de prijs is goed wat het product aangaat wijn dus zeer tevreden en bevelen dit product dan ook ten zeerste aan om aan te schaffen.

Pluspunten

• mooi van vormgeving
  • doet alles naar verwachting

Jeroen 02-09-2019

groot scherm,start snel, veel MB's. Goede prijs/kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 64 GB

Groot scherm.
Veel geheugen om bijvoorbeeld apps, films en foto's op te slaan.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Start snel op.

Pluspunten

• scherm
  • geheugen
  • snelheid
  • batterijduur
  • prijs

sandra5pham 26-06-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, mooi scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik wilde graag een tablet voor entertainmentgebruik. Deze tablet dient handig om het nieuws te lezen, televisie te kijken, iets op te zoeken of te gamen. Ideaal! Een prima tablet voor thuisgebruik voor een fijne prijs.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • Fijn formaat

Minpunten

• Elke dag opladen

Lia Visser Passchier 11-04-2020

Samsung Galaxy tab A

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik kwam dit artikel tegen en kon alleen maar zeggen klopt... ook het geluid is fantastisch met 2 speakers... bij dit soort apparaat.... zeker het gesproken woord. en het kunnen plaatsen van een SD kaart

JaSteef 26-05-2019

Smaller dan zijn voorganger

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Ik gebruik al jaren de Samsung tablets. Dit is inmiddels mijn derde en gekocht tijdens de vakantiegeld actie met de sd kaart. Wat mij gelijk opviel was dat hij een stuk smaller is dan zijn voorganger, maar daar staat tegenover dat hij wel weer langer is. Voor de rest is ie snel en mooi scherp beeld.
Wat ik helaas mis is de screenshot knop op het scherm (zoals voorganger) en de mogelijkheid om met vingerafdruk te ontgrendelen

Pluspunten

• Langer scherm
  • Scherp beeld
  • Snel
  • SD opslag

Minpunten

• Geen screenshot knop in scherm
  • Smaller
  • Geen vingerafdruk ontgrendeling

Herman 05-10-2020

Handige schermgrootte, goede accuduur

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / goud / 32 GB

De grootte van het scherm is ideaal: groter dan het scherm van een mobiele telefoon en kleiner dan een laptop. Daardoor is het erg praktisch in het gebruik. De accuduur is ruim voldoende om er gedurende de dag regelmatig gebruik van te maken.
De installatie om het apparaat gebruiksklaar te maken is een fluitje van een cent, zeker als je al beschikt over een google-account.

Pluspunten

• schermgrootte
  • accuduur
  • gebruiksgemak

Vonhulkenstein 25-06-2020

Prijs kwaliteit ongeëvenaard

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Helder, scherp scherm. Stevig gebouwd en goeie accuduur. Stereo speakers onderop klinken goed maar omdat ze vlak naast elkaar zitten geen stereo separatie. Hij is niet erg snel maar ik gebruik hem ook slechts voor Netflix en YouTube dus dat is geen ramp. Ik vermoed dat hij minder geschikt is voor spelletjes. Ik ben verbaasd over de prijs kwaliteit. Voelt eerste klas aan. Gek genoeg is deze tablet nu ongeveer even duur als de minder gespecificeerde a8 tablet.

Kriss 31-10-2019

Nog beter dan ik had verwacht!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Nu een dag of drie in mijn bezit. Voelt erg degelijk aan in de hand, er zijn duidelijk geen goedkope materialen gebruikt. De geluidskwaliteit is erg goed. De speakers zitten inderdaad aan één zijde van het scherm maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het geluid alleen aan de richting/stereo beleving. In het openbaar vervoer gebruik je sowieso een hoofdtelefoon of oordopjes. Het scherm geeft een haarscherp beeld. Heerlijk voor het kijken naar Netflix en YouTube. Beiden spelen heel mooi vloeiend af. Ik heb even moeten wennen aan de reactie van het scherm op aanraking. Buttons in apps en op websites reageren soms niet wanneer je een beetje te "lomp" met je vinger op het scherm komt. Dat moet je dus iets subtieler doen maar dat went snel. Na drie avonden nog steeds 55% accu over. Echt een aanrader.

Lemsie 19-05-2019

Lekker snel mooi beeld duidelijk.toppie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB

Mooi .snel .beeldscherm top.
Aanrader, fijn om naar te kijken en goed snel.
Toffe tablet. Duidelijk.

Pluspunten

• Snel
  • Duidelijk

Minpunten

• Nog niet

Ron62 17-07-2021

Prima ding voor wie niet al teveel vraagt

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Voldoet prima. Soms is het werken met het touchscreen wat gevoelig lastig vooral als je normaal met labtop werkt.

Anoniem 12-07-2021

Prachtig apparaat in een fijn handzaam formaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Veelzijdige toepassingen mogelijk met een vrij groot geheugen. Het formaat is plezierig en groot genoeg. Het gewicht is ook aangenaam en vormt geen last

JVD4 12-07-2021

matige snelheid en storing WiFi

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik gebruik sinds ruim een half jaar de tablet voor mijn werk. Daarbij maak ik veel gebruik van Microsoft Teams. Als ik dit doe via mobiel internet gaat het goed. Via Wifi (waar dan ook) veel haperingen en vrijwel altijd verbreking van de verbinding. Dat maakt de tablet eigenlijk ongeschikt voor het werk. Verder starten apps erg traag op en reageert het scherm matig. Beeld is mooi.

Khaleddahdouh 08-07-2021

Uitstekend van een toonaangevend bedrijf

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Uitstekend van een toonaangevend bedrijf Ik denk dat er veel ideeën zijn die, indien geïmplementeerd, de apparaten meer concurrentie op de markt zullen geven

RoelieP 12-06-2021

Fijne tablet duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Fijne tablet en met smart switch makkelijk te installeren en te combineren met telefoon.
Prijs is redelijk als het alleen voor de fun is.

Marc1212 01-06-2021

Mooie tablet voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Het beeld valt me erg mee voor de prijs. Film kijken gaat best wel goed daardoor.
Het instellen gaat ook snel en goed doormiddel van het welbekende Smart-switch met daarbij de accounts van Samsung en Google.
Enige minpuntjes zijn:
De chip is niet heel snel. Apps sluiten erg snel. Wat aangezien de 2gb RAM geheugen ook geen verrassing mag zijn.
De accu capaciteit valt tegen. Had meer verwacht, ook het opladen duurt best wel lang.

Conclusie,
Als je een tablet zoekt voor weinig geld met als hoofddoel films streamen en/of mailtjes bekijken raad ik deze tablet aan. Ook als tablet voor de kleinere thuis is het een goede aankoop dit omdat je er alles wel mee kan maar dan zonder snelheid.
Maar als je ook maar iets meer wilt doen met je tablet dan raad ik verder te kijken naar de Galaxy Tab A7 2020. Heeft net wat meer RAM geheugen, iets meer gebalanceerde accu en voelt iets sneller aan.
Als je een tablet zoekt voor je werk of voor school/studie raad ik je aan te kijken naar de Galaxy Tab S6 lite, Tab S6 of de Tab S7 tablet reeks.

Jesley32 27-05-2021

Geweldig tablet

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik vind hem super fijn ik speel der spellen op werk voor school bel met vrienden via teams en discord echt hoor hij is super ik zoek wel elk Samsung product willen hebben en trouwens super goede camera fijne tablet hoor

Danica 25-05-2021

Goed product

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Goed product. Werkt fijn, goed scherm , kan alles doen wat ik nodig heb.
Handig formaat ook om mee te nemen.
Zeer tevReden zo over de tab a 10.1 2019.

Anoniem 23-05-2021

samsung - Galaxy Tab A 10.1'' (LTE)(SM-T515NZKFPHN

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Deze tablet heeft alle synchronisatie functies met mijn galaxy A40 smartphone. Het scherpe beeldscherm is het heerlijk om film te bekijken in de tuin. Verder kan er makkelijk een draadloze verbinding gemaakt worden met mijn smart tv om volledig beeld van tablet te zien

Anoniem 21-05-2021

Geweldige tablet simpel en snel in gebruik.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Tab A (2019) 10,1 inch / zwart / 32 GB / 4G

Ik ben niet zo handig met tablets of computer maar met deze tablet gaat alles vanzelf. Ik ben er heel blij mee en je hoeft hem niet dagelijks op te laden .bij normaal gebruik laad ik hem 1 keer in de week op .