Archos 10b G3 10,1 inch / zwart / 4 GB

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Archos 10b G3 10,1 inch / zwart / 4 GB op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,5

zeldd00 06-10-2013

Bevalt prima. Hij doet alles waarvoor ik hem nodig heb. Grafisch is hij iets minder, het spel Candy Crush is niet te spelen omdat de figuren zwarte blokjes worden. Maar ach, dat werkt toch alleen maar verslavend. Andere spellen doen het juist prima, het scherm reageert goed op aanrakingen. De apps die op mijn oude Cresta tablet niet te downloaden waren doen het prima op deze tablet. Voor weinig geld een prima tablet !

mascha vestdijk 27-02-2013

De accu van dit apparaat loopt verschrikkelijk snel leeg. De tablet ligt gemiddeld 5 uur per dag op de oplader tegenover 3.5 a 4.00 uur dat je er gebruik van kunt maken. Ik heb de tablet omgeruild voor een toch wat duurdere en met een betere accu. Ik heb ook 5 keer gehad dat hij vast liep op een website en dan moest ik het hele apparaat weer opnieuwe opstarten.

Nocer 03-01-2013

wifi valt om de uur uit het schijnt een probleem te zijn met de OS volgens de forums van arnova
er zou een update moeten volgen maar deze is er nog niet hierom breng ik hem terug

can 15-08-2012

Ik heb hem nog net een paar dagen, maar ik breng hem terug. Heb er geen goed gevoel bij. Batterij gaat snel leeg. Ik heb een paar vastlopers gehad bij het kantelen van het scherm. Beeld blijft te donker ondanks helderheid op 100% gezet. Overdag buiten niet te gebruiken, je ziet echt bijna niets. Ook de duurdere tablets hebben een probleem in daglicht, maar bij deze Arnova zie je echt niets. Hij is zwaar, maar voelt niet degelijk aan. teveel goedkope plastic, apparaat kraakt in mijn handen.

Jcbos 16-07-2012

Het opstarten duurt heel lang , je zet hem aan en er komt te staan Arnova en dan duurt het een eeuwigheid. Is hij eenmaal aan dan kan jer er van alles mee doen mits je wifi hebt. Dus moet je hem veel thuis gebruiken , maar hij doet het dan ook prima.
Een ding is erg moeilijk , om Facebook erop te zetten . Heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet , want ook je eigen telefoon (android) moet je FB uitzetten.
Er is nog een nadeel , bij het opladen is hij heel snel bij 99% en de laatste procent duurt heel heel lang. Maar hij is niet zo snel leeg en is een stuk goedkoper dan IPad .

O.C.Vers 22-07-2012

Hallo Jcbos,
Wij willen ook zo`n tablet aanschaffen, raad u deze aan of zou u een ander merk, model aanraden wil er 200 euro voor uitgeven.
Wacht u reactie af.

Gr, O.C.Vers.