Fujifilm X-T3 + XF 18-55mm F2.8-4 R LM OIS zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm X-T3 + XF 18-55mm F2.8-4 R LM OIS zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ewald 16-01-2020

Mooie retrolook camera van hoge kwaliteit!

Na jarenlang met verschillende digitale Canon spiegelreflexcamera's te hebben gefotografeerd ben ik overgestapt op de systeemcamera en is mijn keus gevallen op deze Fujifilm X-T3. Ondanks dat ik deze camera pas sinds kort in mijn bezit heb moet ik zeggen dat ik zeer te spreken ben over de kwaliteit; een prachtige en degelijke 'retrolook' camera met alles er op en er aan. Zeer veel instelmogelijkheden en verschillende 'filmpresets', groot ISO bereik en een in drie richtingen kantelbaar scherm. De 10-bit 4K kwaliteit voor video belooft veel en ga ik zeker snel uitproberen!

Pluspunten

• Mooie vormgegeven 'retrolook'
  • Zeer uitgebreide instelmogelijkheden
  • Opnamen van hoge kwaliteit
  • Groot kantelbaar scherm (horizontaal én verticaal)
  • Snelle autofocus

Minpunten

• Nog niet gevonden

Anne 22-05-2019

Prachtige camera met mooie lens

Deze camera en lens gekocht omdat mijn Canon EOS 5d Mark III met 24-70 mm lens te zwaar werd om mee rond te sjouwen en mijn rug gebaat is bij een lichtgewicht camera. Uiteraard wil ik wel kwaliteit en daarom na gedegen onderzoek op verschillende websites en op advies van vrienden op deze camera uitgekomen. Prachtige camera die in alle opzichten (beeldkwaliteit, snelheid, mogelijkheden) mijn verwachtingen overtreft. Erg blij mee en mis mijn Canon niet. Wel meteen een tweede batterij erbij gekocht omdat de camera veel power verbruikt.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Snelheid
  • Lichtgewicht
  • Fuji kleuren
  • Warm/cool en color chrome effecten

Minpunten

• Batterij snel leeg
  • Overstap naar nieuw merk is wennen

Matthijs83 08-03-2019

Fujifilm X-T3 zwart

Na bijna 10 jaar gebruiker te zijn geweest van spiegelreflexcamera's oa: Nikon D90, D7000, Canon 7D MK II, 5D MK III en een ruim aantal L objectieven van Canon te hebben gehad, ben ik overgestapt naar de Fujifilm X-T3. Dit omdat ik kleiner wilde en niet altijd kilo's aan materiaal meer mee te moeten slepen. Dit resulteerde erin dat ik mijn camera op het laatst altijd thuis liet en mijn interesse in fotografie verloor. Nu ik de Fujifilm X-T3 met 18-55 f 2.8 - 4 heb aangeschaft, merk ik dat ik weer plezier in fotografie heb gekregen. Dit door het mooie handzame formaat en oa de wifi app. Zo kan ik mijn direct gemaakte foto's bewerken op mijn telefoon en delen met vrienden en familie. Het is misschien een stap achteruit van fullframe naar APS-C, maar ik de kwaliteit van de foto's heb ik dit nog niet gemerkt. Tegenwoordig bekijken we tovh voor 95 % de foto's op de telefoon en is de kwaliteit die de Fujifilm X-T3 geeft echt fantastisch!

Pluspunten

• Prijs
  • formaat
  • app
  • mogelijkheden

Minpunten

• Geen IBIS

A.A.M. 30-10-2018

Snelle systeemcamera

Ten opzichte van de XT2 veel sneller en betere beeldkwaliteit. Nu ook touchscreen en bluetooth op de kamera. Nog steeds een ideale reisgezel, veel minder gesjouw dan met een spiegelreflexcamera.

Pluspunten

• snelheid
  • kwaliteit

Minpunten

• accuduur