Canon EOS R + EF to RF adapter + RF 24-105mm f/4L IS USM zwart - Reviews

Camera type
systeemcamera (kit)
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS R + EF to RF adapter + RF 24-105mm f/4L IS USM zwart op Kieskeurig.nl.

Joseph52 08-07-2019

Canon EOS R kit

Geschreven voor: Canon EOS R + EF to RF adapter + RF 24-105mm f/4L IS USM zwart

Ik heb recentelijk mijn oude vertrouwde Canon EOS 60D ingeruild voor een Canon EOS R met RF 24-105 mm f4 en EF-RF adapter. Hoewel de 60D nog prima werkte wou ik graag hiermee mijn fotografie hobby naar een hogere plank tillen.
Mijn eerste indruk met de EOS R was heel vertrouwd, weinig knoppen, vergelijkbare bediening als de 60D en uitstekende ergonomie!
Hoewel ik nog relatief weinig foto's heb genomen en is duidelijk dat de scherpte, kleuren, en contrast erg goed zijn. Een aanrader dus!

Pluspunten

• scherpte
  • kleuren
  • contrast
  • ergonomie

Rooltje67 24-11-2018

Compact, lichtgewicht, geweldige autofocus

Geschreven voor: Canon EOS R + EF to RF adapter + RF 24-105mm f/4L IS USM zwart

Deze kit van Canon aangeschaft als aanvulling op mijn bestaande apparatuur.
Gekozen voor deze EOS R vanwege het geringe gewicht en de compactheid van de camera.
Verder is het geweldig dat je m.b.v. de meegeleverde adapter toch je bestaande EF en/of EF-S lenzen kunt blijven gebruiken.
Den kdat ik van deze camera absoluut geen spijt zal krijgen omdat spiegelloze systeemcamera's de toekomst betekenen voor de fotografie.

Pluspunten

• Compact
  • Gering gewicht
  • Adapter RF-EF
  • Aantal AF-punten

Minpunten

• Aanschafprijs