Nikon Z 7 + NIKKOR Z 24–70mm f4 + FTZ Mount Adapter zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon Z 7 + NIKKOR Z 24–70mm f4 + FTZ Mount Adapter zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Paul 19-12-2019

Haarscherpe foto's en fraaie zoeker

Ondanks de hoge prijs de aanschaf waard; een top-camera! Met name gebruik van -oudere en merkvreemde- lenzen met een adapter is mogelijk. Zo kan ik zelfs oude Leica-M lenzen gebruiken. Ik kan nog geen uitspraken doen over de degelijkheid ( nog maar kort in bezit), maar bij Nikon zit dat eigenlijk altijd wel goed. Zeer tevreden.

Pluspunten

• Mooie heldere zoeker
  • Nagenoeg geluidloos fotograferen.

Minpunten

• Opstarten wat traag
  • SD kaartjes passen er niet in

Cemal 04-04-2019

Mooie camera

Bediening is erg goed, camera is fijn in de hand. Maakt zeker scherpe foto's. Kortom, ik ben erg blij met mijn toestel.

Pluspunten

• scherpte
  • beeld
  • bediening
  • prettig in de hand

adjevriend 30-12-2018

Perfecte camera goed beeld en razend snel

Wereld camera met veel mogelijkheden blij dat ik voor deze optie ben gegaan met de keus uit een D850 of de Z7 kwam met meer beeldpunten deze beter uit de test en blij dat ik dit heb gedaan, kan hem iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• snel
  • scherp
  • licht in gewicht

Minpunten

• accuduur

Michel 05-12-2018

Lekker licht

Ik heb mijn Nikon D600 in geruild voor de Nikon Z7.
Aangezien ik veel op reis ben was ik het zat om met een zware en grote camera te lopen.
Na veel geprobeerd te hebben heb ik voor de prestatie en kwaliteit de Nikon Z7 gekozen.

Pluspunten

• licht
  • compact

Minpunten

• 1 kaart ingang

Wil 10-10-2018

Het is wennen, maar het resultaat is klasse

Eind augustus aangekondigd en zowaar eind september al in Nederland. Ik ben een van de eerste gelukkigen die de Z7 in bezit kreeg. En de eerste 1000 foto's zijn al gemaakt. Veel geprobeerd met daglicht en in de avond. Croppen tot op het kleinste niveau. En de resultaten zijn zeer fraai. Een flitser heb ik niet gebruikt, maar de avond en nachtopnamen waren perfect. Het is wennen aan de digitale zoeker. Als de zoeker niet actief is duurt het even voor je beeld hebt. Dat is bij sport even lastig. Maar voor minder moment kritische opnames maakt dat natuurlijk niet uit. Kortom een topcamera waar ik nog veel plezier van ga hebben.

Pluspunten

• Weinig ruis bij hoge iso
  • Makkelijk in gebruik
  • Geweldige resolutie

Minpunten

• Zoeker zou iets sneller actief kunnen zijn