Fujifilm X T100 + XC 15-45mm F/3.5-5.6 OIS PZ zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm X T100 + XC 15-45mm F/3.5-5.6 OIS PZ zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Steven 26-01-2020

Erg mooie camera, scherpe foto's!

Handzaam, goed instapmodel, maakt erg mooie foto's. Door de retrolook een erg mooi exemplaar. Erg blij met de aankoop.

Daphne S 26-10-2019

Voldoet volledig aan mijn verwachting.

De camera en bijgeleverde lens voldoen volledig aan mijn verwachtingen.: hij is prachtig, ligt goed in de hand en maakt erg mooie foto's. De kleuren zijn prachtig. Echt een aanrader. Ik heb hem onder andere gekocht voor de retro uitstraling.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Kleuren zijn prachtig

Carolien 07-08-2019

Mijn eerste systeemcamera!

Na een aantal jaar heel veel plezier beleefd te hebben aan de Nikon 1 was het voor mij voor een stapje hoger. Na veel op internet gelezen te hebben was ik gelijk helemaal weg van de Fujifilm x-t100. Dit was mede door zijn uiterlijk! De retro-look is fantastisch.
Ondanks dat ik nog een beginner kom ik er toch aardig uit dit omdat de menu's lekker overzichtelijk zijn. Ik denk dat hier veel plezier mee ga beleven!

Wilde deze camera liever in een fysieke winkel kopen dan op internet. Na meerdere winkels bezocht te hebben, hebben we hem uiteindelijk bij kamera-express gekocht. Hier werken mensen die echt verstand hebben van fotografie! Ben hier goed geadviseerd over welke camera het beste bij mijn wensen past.

Pluspunten

• uiterlijk
  • touch-screen

Minpunten

• accuduur

D 27-06-2019

perfecte camera voor beginners

Na goede uitleg van de medewerker deze camera aangeschaft en geen moment spijt van gehad. Geen ervaring met fotografie maar deze camera is erg gemakkelijk te bedienen

Kella 01-01-2019

Premium camera

Ik ben zeer tevreden met de camera. Maakt perfecte foto's, ligt lekker in de hand, goede video's en heeft een premium uiterlijk.

joop van Meel 30-12-2018

Sublieme scherpte van gemaakte afbeeldingen.

Afstand gedaan van mijn Nikon D5200 met twee zeer goede lenzen en overgestapt naar de Fujifilm X T !00 met standaard lens 15-45 mm en Telelens 50-230 mm. De Fujifilm X T 100 maakt schitterende foto's, is snel en heeft ook nog ééns een elektronische zoeker. Geen moment spijt gehad van deze aankoop en daar komt nog bij dat het gewicht aanmerkelijk minder is dan mijn vorige Nikon set maar het belangrijkste is natuurlijk het resultaat van de gemaakte foto's en die zijn verbluffend goed.

Pluspunten

• compact
  • Maakt schitterende foto's.
  • elektronische zoeker.

E. Kremers 28-11-2018

Erg gebruiksvriendelijk en prachtige fotokwaliteit

De camera is erg gebruiksvriendelijk voor beginnend fotograaf. Maak hele scherpe foto's. De camera heeft een mooi uiterlijk, klein qua formaat en licht in gewicht. Prijs kwaliteit is perfect.

Pluspunten

• Klein
  • licht
  • kwaliteitsfoto's
  • gebruiksvriendelijk