Panasonic Lumix DMC-G9 zwart + 12-60mm ASPH Power OIS

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-G9 zwart + 12-60mm ASPH Power OIS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Frans 06-07-2019

Systeemcamera Panasonic G9

Ik heb bewust voor dit toestel gekozen, hiervoor bijna 6 jaar gefotografeerd met de LUMIX GH3, die ook MFT is dus al mijn lenzen, flitsers accu kan ik weer gebruiken. De eerste ervaring is heel positief

Pluspunten

• zeer snel

Minpunten

• de afdrukknop heeft ook heel snel een foto gemaakt

Harmen 14-06-2019

Prima allround camera

Ik heb deze camera aangeschaft voor zowel fotografie als video. Met de microfourthirds sensor kunnen scherpe foto's geschoten. In RAW biedt het voldoende mogelijkheden om te bewerken. Ook de JPEG is meer dan voldoende. Gezien de functionaliteiten (fotos' uit 4K en 6K, high res enz.) ben je voorlopig nog een tijdje aan het ontdekken wat allemaal mogelijk is.

Met 6.5 stops (in combinatie met de Leica 12-60 mm lens) biedt de camera ongekende mogelijkheden om video te schieten.

Zoek je een camera die bijv. aanvullend op dronebeelden 4K video kan schieten en wil je niet beperkte foto mogelijkheden , dan is dit de camera die je moet hebben.

Pluspunten

• Veel functionaliteiten
  • Sterk voor zowel foto als video
  • Stof en vochtbestendig

Dries 26-05-2019

Een geweldige stills camera

die ook veel videomogelijkheden heeft.
Camera is erg snel en helemaal naar de hand te zetten. Beeldkwaliteit is werkelijk uitstekend tot 6400 ISO. Fijne degelijke camera en lens. Foto de vakman heeft erg vriendelijk geholpen en het toestel voor een erg scherpe prijs verkocht.

Pluspunten

• Snel
  • Goede kwaliteit foto's en een degelijk toestel.

Minpunten

• Hoge ISO's zijn lastig voor de kleinere sensor.