Sony 7 II + SEL2470Z - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony 7 II + SEL2470Z op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Jantine 24-07-2019

Haarscherpe foto’s

Geschreven voor: Sony 7 II + SEL2470Z

Na een lange zoektocht en veel adviezen heb ik voor deze camera gekozen. Inmiddels heb ik hem ruim een week en ben ik er echt super blij mee 😃 Makkelijk te bedienen en het belangrijkste natuurlijk de haarscherpe foto’s.

Emile 21-11-2018

accuduur

Geschreven voor: Sony 7 II + SEL2470Z

Goede camera voor film en fotografie, ideale semi-prof allrounder. Ik hem gekocht voor een professionele uitstraling van mijn video's. Doordat ik veel op pad ben neem ik graag snelle shots uit de hand, dit kan door de goede stabilisator. Wel is het jammer dat er maar een lens bij zit bij aankoop en vooral dat er niet standaard een oplader wordt bij geleverd..

Pluspunten

• lichtsterkte
  • film
  • allround
  • wheaterproof
  • duidelijk

Minpunten

• batterij
  • opladen
  • dure lenzen

Frank 19-11-2018
  • Product gekregen

Veelzijdige camera

Geschreven voor: Sony 7 II + SEL2470Z

Ik fotografeer nu een week met de Sony A7 II (met een standaard 50mm lens) en geniet van de vele mogelijkheden die de camera biedt en de prachtige foto's die ik er mee kan maken, zonder dat ik al de opties al uitvoerig heb verkent. Als je er even mee speelt wordt de menu opzet al snel duidelijk en dan heb ik nog niet eens de uitvoerige handleiding doorgenomen. Het is heel fijn dat je in de zoeker meteen ziet wat je gaat fotograferen en hoe het ingestelde effect gaat uitpakken. Top-camera!

Pluspunten

• goed hanteerbaar, ligt goed in de hand.
  • makkelijke menu structuur

Minpunten

• geen uitgebreide handleiding op papier.

Sofie Van Royen 10-01-2018

Sony a7 II

Geschreven voor: Sony 7 II + SEL2470Z

Sony staat bekent om kwaliteits volle producten af te leveren ! De a7 II is hier een mooi bewijs van,...
In kit vorm gekocht met een Zeiss lens. Ligt goed in de hand en licht kwa gewicht.
Aku duur is wel een tegenvaller, maar in een actie gekocht met een extra gratis batterij en dat was wel een voordeel.

Pluspunten

• scherpte
  • ligt goed in de hand
  • prijs - kwaliteit - top toestel

Minpunten

• korte batterij duur

Ron Gerris 10-12-2017

Mooie full frame instap camera

Geschreven voor: Sony 7 II + SEL2470Z

Ik wilde graag overstappen naar een full-frame camera en na veel research besloten om mijn Canon vaarwel te zeggen en naar Sony over te stappen. De mirrorless camera is de toekomst en Sony heeft dit als geen ander begrepen. Zeer mooie camera met veel mogelijkheden (waarvan ik de meeste nog moet ontdekken). Ondanks het feit dat ik de camera pas een paar dagen in bezit heb, maak ik er eenvoudig en snel al goede foto’s mee. Gebruiksgemak is goed, ligt lekker in de hand, is minder groot en zwaar dan mijn Canon en daardoor neem ik de camera ook nog eens vaker mee. En is dat niet erg belangrijk als je foto’s wil maken.

Pluspunten

• Beeld stabilisatie
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Gewicht en afmeting

Minpunten

• Accuduur

Hendriks 29-11-2017

Super Systeemcamera van Sony

Geschreven voor: Sony 7 II + SEL2470Z

Dit is een geweldige compacte systeemcamera van Sony. Super specificaties waar je menig professionele camera mee kunt verslaan.