Sony A7 mark II + 24-70mm F/4.0 ZA OSS ZEISS - Reviews

Sofie Van Royen 10-01-2018

Sony a7 II

Sony staat bekent om kwaliteits volle producten af te leveren ! De a7 II is hier een mooi bewijs van,...
In kit vorm gekocht met een Zeiss lens. Ligt goed in de hand en licht kwa gewicht.
Aku duur is wel een tegenvaller, maar in een actie gekocht met een extra gratis batterij en dat was wel een voordeel.

Pluspunten

• scherpte
  • ligt goed in de hand
  • prijs - kwaliteit - top toestel

Minpunten

• korte batterij duur

Ron Gerris 10-12-2017

Mooie full frame instap camera

Ik wilde graag overstappen naar een full-frame camera en na veel research besloten om mijn Canon vaarwel te zeggen en naar Sony over te stappen. De mirrorless camera is de toekomst en Sony heeft dit als geen ander begrepen. Zeer mooie camera met veel mogelijkheden (waarvan ik de meeste nog moet ontdekken). Ondanks het feit dat ik de camera pas een paar dagen in bezit heb, maak ik er eenvoudig en snel al goede foto’s mee. Gebruiksgemak is goed, ligt lekker in de hand, is minder groot en zwaar dan mijn Canon en daardoor neem ik de camera ook nog eens vaker mee. En is dat niet erg belangrijk als je foto’s wil maken.

Pluspunten

• Beeld stabilisatie
  • Gebruiksgemak
  • Kwaliteit
  • Gewicht en afmeting

Minpunten

• Accuduur

Hendriks 29-11-2017

Super Systeemcamera van Sony

Dit is een geweldige compacte systeemcamera van Sony. Super specificaties waar je menig professionele camera mee kunt verslaan.