Olympus OM-D E-M10 Mark III + 14-42mm EZ + 40-150mm R zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Olympus OM-D E-M10 Mark III + 14-42mm EZ + 40-150mm R zwart, zilver op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Frank 21-11-2019

Systeemcamera met compact formaat veel mogelijkheden

Mijn echtgenote was op zoek naar een compacte systeemcamera en goed stabilisatie. Deze camera voldoet daar aan. De foto's zijn prachtig, wel veel mogelijkheden en daardoor ook enigszins complex. De automatische stand werkt echter ook prima.

Pluspunten

• Compact
  • Stabilisatie

Marleen 19-07-2019

Hele fijne camera!!

Ik was op zoek naar een camera voor beginners, met voldoende mogelijkheden om verder te kunnen groeien (na het volgen van een cursus en opdoen van verdere ervaring). Heb hem nu een paar weken in mijn bezit, meegenomen op vakantie en ben tot nu toe zeer tevreden. De camera is toegankelijk in het gebruik, ligt prettig in de hand en maakt prachtige foto's! Heb ook veel positieve reacties gekregen van mensen die de camera mooi vonden. De mogelijkheden moet ik nog verder gaan ontdekken, heb er zin in! De Kamera Express CityStore is een aanrader, erg vriendelijk personeel, staan altijd klaar voor je!

Isabel 08-07-2019

all round camera

Super blij met de camera. Hij is compact, heeft een groot LCD touchscreen dat je kunt kantelen, Wifi en je kan er nog mee filmen ook (4K). Maakt super mooie, heldere beelden. Een échte aanrader. Goede prijs/kwaliteit verhouding!

Pluspunten

• compact
  • wifi

PortrED 25-05-2019

Super compacte camera mooi foto’s en video’s

Pluspunten

• compact
  • touchscreen LCD

A. Vervoorn 12-01-2019

Fijne compacte camera!

Gekocht bij camera-express in Eindhoven. Goede service en advies! Ook toen bleek dat er nog een lens bij het pakket hoorde is deze netjes nagestuurd! Een fijne compacte camera met voorlopig nog heel veel uitdaging. De camera ligt fijn in de hand. Ideaal is de wifi optie op deze camera!

Pluspunten

• Heeft wifi
  • Compact

Minpunten

• Scherm kan alleen kantelen en niet draaien

Lisa Verhoef 10-11-2018

Prachtig design

Een hele mooie camera, met een prachtig old school design. Een mooi groot scherm en een hele fijne afstandssensor die zorgt voor een ultiem gebruikersgemak. Ik ben erg tevreden!

Pluspunten

• groot scherm
  • mooi design

Tessa Dorenbosch 22-10-2018

Goede beginnerscamera

Ik heb voor dit product gekozen omdat ik graag wilde beginnen met fotograferen. Deze camera heeft veel opties waardoor je kan groeien samen met de camera. De lenzen kunnen gewisseld worden waardoor alle soorten fotografie mogelijk is. Deze systeemcamera is lichter dan een spiegelreflex waardoor je de camera ook makkelijker mee kan nemen (bijvoorbeeld op vakantie). Ik vind dat je veel krijgt voor wat je betaalt voor de camera. Ook is het design erg vintage wat heel veel mensen kan aanspreken. Het enige nadeel is voor sommige mensen dat het minder voelt alsof je een echte fotograaf bent. Maar dit is dus een hele goede optie!

Pluspunten

• Makkelijk mee te nemen
  • Verwisselbare lenzen
  • Vintage design

Minpunten

• Minder fotograaf gevoel dan met spiegelreflex