Canon EOS M100 + 15-45mm IS STM + 55-200mm IS STM zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Canon EOS M100 + 15-45mm IS STM + 55-200mm IS STM zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Chantal 08-06-2019

Makkelijk hanteerbaar

De Canon EOS M100 met 2 lenzen gekocht als doel om meer tijdens vakanties te kunnen vastleggen. Gezocht naar camera die minder zwaar is dan een spiegelreflex. De lenzen zijn makkelijk te verwisselen. Het is wel een zoekwerk naar alle opties. Tot op heden heb ik de optie altijd flits aangezet, maar moet zelf nog steeds de flits openklappen. Hij opent niet uit zichzelf. En andere van die kleine dingen die je een paar keer op moet zoeken voordat je ze onthoudt. Zelf zou ik ook de 22mm lens, breedhoeklens en een extra telelens er ooit bij willen. De 22mm is wat platter, makkelijk meenemen in de zak/tas voor zo even een paar foto's maken. En mooie optie voor macro om van dichtbij dieren en planten te fotograferen is voor mij een must.
Het scherm kan omhoog verklapt worden, waardoor je heel makkelijk selfies kan maken. De camera komt in 3 kleuren, maar de zwarte is het goedkoopste (tenzij je hem direct bij Canon) koopt.
Zeer tevreden met mijn camera.

Pluspunten

• Makkelijk verwisselbare lenzen
  • Niet te zwaar
  • Makkelijk te gebruiken van lens opties

Minpunten

• Handleiding downloaden, geen beknopte versie
  • Veel opties om te onthouden of door te hebben