Panasonic Lumix DC-GH5 zwart - Reviews

systeemcamera (body)
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD
Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DC-GH5 zwart op Kieskeurig.nl.

Willem 20-01-2019

Degelijke camera met prima eigenschappen

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-GH5

Betreft 5 jaar garantie aavraag.
ik heb dit product aangeschaft wegens diverse redenen, de vorige camera bood niet de juiste opties en kwaliteit. omdat deze camera in een aanbieding werd aangeboden en er een inruilactie gelde was ik meteen verkocht. na aankoop de camera onder handen genomen en doorgespit en heel wat mooie beelden geschoten. van de bediening van de camera tot de beelden alles eraan werkt top en het menu is ook zeer overzichtelijk. echter heeft elk product een voor en nadeel. uiteraard weet ik nog niet alles van de camera dus ga ik daar niet teveel over wijken. maar de accuduur van de camera is in feite prima te noemen. ikzelf heb er een extra accu bij gekocht omdat je dit al snel nodig hebt als fanatiek camera gebruiker. de focus vond ik zelf het grootste probleem van de camera. overdsg heeft de focus niet veel problemen met het vasthouden van je object maar als het donker word zal dit al gauw een probleem worden. echter is hier wel een oplossing voor maar ook die is niet optimaal. verder is het menu heel overzichtelijk en de bediening heel soepel. de camera ligt goed in de hand en de stabiliteit is buitengewoon goed. de opname kwaliteit is ook instelbaar. zo kan je zelf de frames instellen en de beeldkwaliteit e.d. tot op heden gebruik ik nog de 14-42mm lens voor de camera omdat dit de meest praktische lens was voor hetgeen waarvoor ik de camera gebruik. en ook die werkt erg goed.

Pluspunten

• Beeld kwalteit
  • Uitgebreid menu
  • Stevige body
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Focus vooral s,avonds

Dik Bol 31-12-2018

Panasonic GH5

Geschreven voor: Panasonic Lumix DC-GH5

Dit is mijn derde Lumix camera. mijn eerste Panasonic was een GH2. Toen deze na meer dan 150.000 foto's overleed heb ik een G6 gekocht en nu dus deze GH5. Een stuk zwaarder dan de andere twee maar een prachtig beeld en veel handiger plaatsen van de bedieningsknoppen dan de G6. Heel veel mogelijkheden zoals timelapse en een zeer groot scherptediepte bereik doordat je opnamen met verschillende focuspunten kan combineren tot één foto. Ik ben er erg tevreden over.

Pluspunten

• Uitstekende sensor met 20 megapixels
  • Hoge gevoeligheid en een groot dynamisch bereik
  • Ergonomisch goed geplaatste bedieningsknoppen
  • Degelijk

Minpunten

• Zwaarder dan de meeste andere uit de Lumixserie
  • Stevig aan de prijs