Fujifilm X-T2 Body zwart - Reviews

Camera type
systeemcamera (body)
Filmen in full-HD
Filmen in 4K Ultra-HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm X-T2 Body zwart op Kieskeurig.nl.

Fotograferen herontdekt! 09-02-2017

Analoge body, digitaal verbluffend!

Geschreven voor: Fujifilm X-T2 Body zwart

Ik wilde graag een kleine body en het snel ter hand nemen van de fotocamera weer mogelijk en makkelijk maken zonder al te veel toeters en bellen mee te zeulen. Sinds december in het bezit van de Fuji XT-2 icm de 23 mm F/2.o lens. Meer heb ik voor mijn gevoel niet nodig. Prachtige kleuren en intuïtieve bediening. Heb lang getwijfeld tussen de X Pro-2 en XT-2. Ik vond het toch wel fijn dat de zoeker precies boven de lens zat. What you see is what you get! Een film die qua kwalitiet en bediening neigt naar de richting van een Leica. Fotograferen is weer leuk geworden!

Ideaaal voor portret en straat fotografie.

Pluspunten

• Preset Fuji Filmstocks
  • fysieke knoppen aan de buitenkant
  • Digitaal fotograferen met analoge bediening

Minpunten

• kan soms verdwalen in de vele mogelijkheden
  • Eyepiece trekt veel stof aan

Jochem 13-11-2018

Prachtige kleuren, snelle AF!

Geschreven voor: Fujifilm X-T2 Body zwart

Ik ben ontzettend blij met mijn bij Kamera Express gekochte Fujifilm X-T2 body. Een kleine upgrade in mogelijkheden na mijn helemaal kapot gebruikte X-T20.

Net als zijn goedkopere broertje geeft de X-T2 waanzinnige kleuren, is intuïtief en de dials bovenop de camera maken het verschil voor mij. Geen gedoe meer met moeilijke menu's voor het aanpassen van de belichtingsdriehoek en andere instelingen. Ook de custom in te stellen functionbuttons maken deze camera gebruiksvriendelijk. De joystick is ook een major pluspunt.

Met tijdelijke cashback actie van 300,- ook nog eens een heel zacht prijsje voor deze powerhouse camera.

Pluspunten

• vergrendelbare draaischijven voor ISO/SS
  • ligt goed in de hand
  • intuïtief te besturen en in te stellen
  • weather sealing
  • groots, maar compact