Panasonic Lumix DMC-GX80 + LUMIX G VARIO 14-140mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-GX80 + LUMIX G VARIO 14-140mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

GJ 02-10-2019

zoeker en beeldscherm

Mooie uitgebreide camera waar veel mee mogelijk is. Vergt wel enige tijd om het allemaal onder de knie te krijgen. Je hoeft geen lenzen te wisselen.

Pluspunten

• handzaam
  • zoeker
  • opladen via usb/powerbank
  • lens met groot bereik

Minpunten

• ligt niet zo heel lekker in de hand

Wim62 03-03-2019

compact en toch heel veel mogelijk oa 4K bust

Compacte systeemcamera waarmee zeer veel mogelijk is. 4K om te filmen en 4k burst voor de foto's. Ik heb de camera nu een paar dagen en tot nu mooie foto's en nog veel zaken te ontdekken.

Pluspunten

• 4K burst voor foto
  • 4k voor te filmen

Minpunten

• misschien wel te veel mogelijkheden

Mirjam 11-08-2017

Veelzijdige, maar toch compacte camera

Alles is mogelijk met deze camera! Met kennis van de basisinstellingen kun je al top foto's maken. Ook de 4K functie uitgevonden. Hierdoor supermooie foto's van mijn rondreis mee naar huis genomen. Doordat de camera compact is, is hij makkelijk overal mee naar toe te nemen en niet heel groot of zwaar in gebruik.
Om hem goed te leren kennen moet je toch wel even in de handleiding duiken. Een nadeel: als je de camera niet uit zet en hij met de touchscreen tegen je lichaam hangt, kunnen de instellingen veranderen zonder dat je het in de gaten hebt.

Pluspunten

• Super compact, niet erg zwaar.
  • Kleine syseem zoomlens, met ver bereik

Minpunten

• Contact m. touchscreen kan instellingen veranderen

Hans Kanters 27-05-2017

Panasonic GX80 14-140

FZ1000 daarna de TZ100 en nu de GX80 met 14-140 lens. Compacte kleine camera met uitstekende prestaties. ( mede dank aan KameraExpress). Gekozen voor wederom panasonic
om foto maar zeker de videokwaliteiten.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit
  • compacte bouw
  • touchscreen

Vera 04-12-2017

Hoi Hans,

Mag ik vragen waarom de FZ1000 niet meer door jou gebruikt wordt? Ik overweeg deze maar ook de GX80.
Dank voor je reactie.

Groet,
Vera

Frans 22-04-2017

Mooie klassieke uitstraling

Goede lenskeuze mogelijkheden met stille sluiter en 4K mogelijkheid. Lens met groot bereik (14-140) en compacte en lichte fysieke eigenschappen

Pluspunten

• mogelijkheden
  • vormgeving

Minpunten

• teveel opties voor normale fotograaf