Canon EOS M10 + EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM - Reviews

Megapixel
18 MP
Inclusief objectief
Filmen in Full-HD

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Lisa 04-08-2016 Product paar weken in bezit

Top camera, ook voor een beginnende fotograaf!

De Canon EOS M10 is een super goede camera met heel veel mogelijkheden. Het menu zit simpel in elkaar, zodat het voor iedereen duidelijk te besturen is. De kwaliteit van de foto's is uitstekend en het is ook erg leuk om met de verschillende instellingen te spelen, daarnaast is het ook mogelijk om de camera op automatische stand te zetten en de camera het instel werk te laten doen, wel zo makkelijk als je nog niet zo thuis bent in de wereld van fotografie. De wifi-functie is voor mij een grote plus, omdat ik zo heel makkelijk en snel de gemaakte foto's over kan zetten op mijn smartphone en ook op een afstand de camera kan besturen. Ik raad dit toestel dan ook zeker aan als je op zoek bent naar een compacte camera, die niet te veel kost maar zeker niet onder doet qua kwaliteit voor de duurdere toestellen.

Piet 29-12-2016 Product paar weken in bezit

Mooie camera met veel mogelijkheden

Ik ben een amateur en dit is mijn eerste systeemcamera. Een erg leuk toestel waar je veel mee kan. De lens die er bij zit zoomt niet zo ver in, maar is wel heel goed.

Erg leuk is ook de assistent die op de touchscreen steeds duidelijk alles kort uitlegt. Voor een leek als mij is dat ideaal!

Pluspunten

• Goed, overzichtelijk toestel.
  • De assistent die alles uitlegt
  • De WIFI en NFC mogelijkheden

Minpunten

• Eigenlijk nog niks

Esther 23-06-2017 Product paar weken in bezit

Goede camera

Mooie gebruiksvriendelijke camera. Er zijn allerlei verschillende functies in te stellen met uitleg erbij. Maakt erg mooie foto's, verschil is goed te merken in vergelijking met een compact camera. Qua minpunten is dat je niet ver kan inzoomen en soms duurt het laden van een foto lang.

Pluspunten

• verschillende functies
  • Gebruiksvriendelijk
  • groot scherm

Minpunten

• inzoomen
  • laden van foto's soms lang

Abelenlaan 16-02-2017 Product paar dagen in bezit

Canon systeemcamera M10

Is en prima camera. Bovendien wordt hij door Otto voor een concurerende prijs aangeboden. Daarnaast als beste getest door de consumentenbond. Wat wil je nog meer.

Pluspunten

• prijs/prestatie
  • mooie scherpe foto's