Panasonic Lumix DMC-GX8HEG zwart - Reviews

Camera type
systeemcamera (kit)
Filmen in full-HD
Filmen in Full-HD

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic Lumix DMC-GX8HEG zwart op Kieskeurig.nl.

Bruno Nissen 09-01-2019

Stevige, spatvrije camera met uitstekende beeldkwaliteit

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-GX8HEG zwart

Dank zij de site van Kamera Express ,heb ik deze systeemcamera, die helaas sinds enkele maanden van de markt is verdwenen nog bij hen kunnen kopen. Een uitstekend produkt, waarbij ook de snelle, efficiente levering en het vriendeliike, bekwame, personeel van Kamera Express in Wilrijk (België) zeker het vermelden waard zijn.

Pluspunten

• degelijke constructie
  • scherpstelsnelheid
  • heel goede beeldstabilisatie
  • zéér goede beeldkwaliteit
  • heldere monitor en uitstekende EVF

Minpunten

• Ingewikkelde menustructuur

John Maes 22-12-2016

Goede camera

Geschreven voor: Panasonic Lumix DMC-GX8HEG zwart

Via allerlei reviews voor deze camera gekozen, en na een reis naar de kerstmarkt in Dresden moet ik zeggen dat de keuze uitstekend was. Prima foto's ook in donker door de stabilisatie en de hoge ISO waardes die je kunt gebruiken. Dit is de camera met de 14-140 mm lens, en je hebt dus van groothoek tot tele bereik.

Pluspunten

• Bereik Lens
  • Stabilisatie
  • Hoge ISO waardes mogelijk
  • Prima zoeker

Minpunten

• per ongeluk indrukken toetsen

keizer10 25-12-2016

Beste John Maes,
Graag wilde ik weten voor Dual i.s moet je de software hiervoor zelf installeren of is deze door de fabrikant vooraf geïnstalleerd dan bedoel ik voor de lens en voor de body,dus de camera is dan helemaal klaar met dubbele stabilisatie. alvast veel dank.