Nikon 1 J5 + 1 NIKKOR VR 10-30mm wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Nikon 1 J5 + 1 NIKKOR VR 10-30mm wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Dennis 29-07-2017

Snel en gebruiksvriendelijk

Mooi ontwerp. Eenvoudig installeren, veel voorkeuzeprogramma's. Even wennen aan hoe het in de hand ligt, wat kleiner dan mijn vorige systeemcamera.

Pluspunten

• mooie foto's
  • mooi ontwerp camera
  • snel

Minpunten

• wat klein

Thomas 24-07-2017

Makkelijk in gebrui

Ik ben verre van een fotospecialist maar dit toestel wijst zichzelf uit. Met de automatische instelling trek je heel mooie foto's en de manuele standen zijn makkelijk in gebruik zodat je eigen accenten in de foto's kan leggen.

Pluspunten

• Eenvoudig
  • Compact
  • Kwaliteit van foto's

Ed 16-06-2016

Een gedegen en goede kwaliteit foto toestel met veel mogelijkheden afgezet tegen de prijs

Tijdens het gebruik blijkt dat er een legio mogelijkheden op zitten. Je moet je afvragen of je ze wel allemaal gebruikt. De kwaliteit is naar mijn mening goed en degelijk.Hij heeft een goede houvast. Het gebruiksgemak is voortreffelijk.

Ed 16-06-2016

prijs kwalitiet verhouding goed

Het toestel ligt goed in de hand. Alleen met de meegeleverde telelens ben je verplicht de lens vast te houden. De kwaliteit van de fotos zijn goed te nomen. De mogelijkheden zijn legio echter de vraag is of je deze wel allemaal gebruikt. De vormgeving is als vanouds en is mooi te nomen.Hij is degelijk opgebouwd.

Janneke Smit 07-05-2015

De Nikon1 J5 gebruik ik nu een week. Ik heb eerst de gebruiksaanwijzing doorgelezen, maar door veel foto's te maken en de verschillende menu's uit te proberen is de camera prima te gebruiken. De foto's zijn scherp, zelfs als ik inzoomde bleven ze scherp! De camera ligt prettig in de hand, wel iets zwaarder dan mijn oude compactcamera, maar niet te zwaar. En met het riempje om de nek is ook goed te doen. De camera gaat gemakkelijjk aan en uit, alleen in het begin drukte ik een paar keer op de videoknop ipv de opnameknop, maar dat was een kwestie van even wennen en gebeurt me nu niet meer. Er zijn vele mogelijkheden om creatieve foto's te maken, een aantal heb ik al uitgeprobeerd, erg leuk om te doen. De lens zoomt handmatig in, dit gaat erg soepel, alleen had ik wel meer zoom willen hebben. Maar een grotere lens is apart verkrijgbaar. De camera ziet er mooi uit, retro-look, ik hou daar wel van. Het touchscreen is goed te bedienen en vrij groot. Ook is het screen kantelbaar waardoor je oa selfies kunt maken. Een erg veelzijdige systeemcamera, waarvan ik de mogelijkheden nog lang niet allemaal uitgevonden heb. Genoeg te ontdekken nog!