Canon EOS M3 + EF-M 18-55mm - Reviews

Inclusief objectief
Filmen in full hd

peter 05-12-2016 Product paar weken in bezit

verbazing

Tja en dan denk je alles wel gehad te hebben op het gebied van fototoestellen e.d. en dan komt Canon met de M3.
Ik kom superlatieven tekort om mijn enthousiasme te beschrijven. Zelden heb ik zulke scherpe en kleurechte foto's gemaakt.
De keuze aan instellingen is ontzettend veel en ook de creatieve kant komt aan bod als men dat wenst.
Ik heb wat beoordelingen gelezen voor mijn beslissing hem toch te kopen, maar helaas experts...ik herken me niet in hetgeen er doorsnee over deze camera wordt geschreven. Voelt degelijk aan, is snel genoeg, maar vooral hij maakt sublieme foto's. Oké het lensaanbod kan beter maar wat lees ik een tijdje terug: Canon komt met een zoom lens voor de m-serie (18-150 mm) Nog even sparen en dan komt hij mooi op mijn canon M3 te zitten.

Zelfs bij weinig licht goede scherpe foto's en weinig ruis. bij 1600.

Heerlijk..het aankoopbedrag meer dan waard.

ps...ik heb geen Canon aandelen !

Pluspunten

• super scherpe foto's
  • degelijke bouw
  • goede ergonomie

Minpunten

• scherpstellen in donker duurt soms even

Erik 14-04-2016 Product maand in bezit

De systeem camera van Canon in de praktijk

De M3 van Canon is klein maar fijn. Ik maak gebruik van de adaptor ring zodat ik gebruik kan maken van mijn lenzen. Nadeel hiervan is dat bij gebruik flitser het infrarood licht niet boven de lens uitkomt en je handmatig moet scherpstellen. Verder kan verkeerd vast houden resulteren in het ongewild indrukken van knopjes. De kwaliteit van het beeld is echter subliem en met RAW kwaliteit zijn de foto's goed te bewerken in bijvoorbeeld Lightroom.