Olympus PEN E-PL7 + M.ZUIKO ED 14‑42mm - Reviews

Inclusief objectief
Filmen in full hd

Tessa 20-07-2016 Product kwartaal in bezit

Blogger on-the-go camera

het prachtige uiterlijk heeft de camera in ieder geval in de pocket, maar ook op andere gebieden heeft deze camera kwaliteiten.
Ten eerste is de camera ontzettend makkelijk om even snel mee te nemen. Hij is compact, hangt prettig om je lichaam en door de verschillende lenzen kun je er wel hetzelfde plezier en kwaliteit aan beleven als aan een spiegelreflex camera.
Bovendien claimt deze camera een echte 'blogger'camera te zijn. Daarin moet ik Olympus gelijk geven. Ik heb hem zelf ook onder andere voor dit doeleinde gebruikt, en hij is gewoon ontzettend fijn in gebruik. Het omklapbare scherm is ideaal voor video's, de selfie modus is onmisbaar in deze tijd en met de wifi functie kan je foto's gelijk met je mobiel delen en zo op social media delen.
Ik kan deze camera dan ook aan iedereen aanraden die een mooie, compacte camera wil met een prima kwaliteit en diverse functies.
Ben je op zoek naar een professionelere camera die je ook voor professioneel werk gebruiken wil, kan je beter op zoek gaan naar een andere camera. Een spiegelreflex bijvoorbeeld.

adst 02-05-2015 Product kwartaal in bezit

9,4
Fijn toestel, met kwaliteiten die niet veel onderdoen voor een spiegelreflexcamera. Ik heb er een 45mm 1.8 lens bij gekocht en dan wordt het echt super. Via ING rentenpunten is de camera betaalbaar. Qua degelijkheid en fotokwaliteit zit je hier prima mee.