Sony α ILCE-5100 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α ILCE-5100 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Viyanti 03-03-2015
Geschreven voor: Sony α ILCE-5100 zwart

Mooie camera maakt scherpe foto's en handig mee te nemen op vakantie. Natuurfoto's en foto's van personen kun je mooi instellen naar persoonlijke voorkeur. De optie levendig is mijn favoriet. De flits gaat niet altijd automatisch af al stel ik de flits in. Dat is wel jammer.

Roelhof 03-02-2015
Geschreven voor: Sony α ILCE-5100 zwart

Ik had een Sony NEX F3 daarom had ik goede verwachtingen tav de kwaliteit van de foto's en de kwaliteit van de A5100 is gewoon goed. Gebruiksgemak is verbeterd, het inzoomen met de knop op de lens die met 1 vinger bediend kan worden is heel handig. Een foto terug kijken en daarop inzoomen is ook middels een knop te bedienen en dat is echt veel sneller en handiger dan op mijn eerdere Sony. Het toestel gebruik ik voor de betere huis tuin en keuken plaatjes en wanneer nodig een stukje film. Samen met de telelens 55-210 heb ik nu een compleet, klein en lichte set. Makkelijke als je op reis gaat en niet wilt slepen met een grote kamera.

Tisikkema 19-01-2015
Geschreven voor: Sony α ILCE-5100 zwart

Heb de cam hoofdzakelijk voor de film mogelijkheid,
Verbluffende beeld kwaliteit en correcte belichting