Olympus OM-D E-M10 + M.ZUIKO ED 14‑42mm

Olympus OM-D E-M10 Mark II + M.ZUIKO DIGITAL ED 14-42mm F3.5-5.6 EZ

• Resolutie 16 MP
  • Maximale fotoresolutie 4608 x 3456 pixels
Olympus OM-D E-M10 Mark II + M.ZUIKO DIGITAL ED 14-42mm F3.5-5.6 EZ

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

V. van den Berg 06-07-2014 Product paar weken in bezit

Ik heb (nog) niet veel verstand van fotografie. Wilde wel mooiere foto's kunnen maken dan met een compactcamera. Een spiegelreflex vond ik te groot: die kun je niet even in je jaszak meenemen. De systeemcamara is dus de perfecte oplossing.
Na lang speuren en vergelijken bij deze camera uitgekomen en hier heb ik geen spijt van.
Je kunt er mooie foto's mee maken. Stelt snel scherp. Via touch screen kun je heel snel een focus punt aanwijzen.
Hij voelt degelijk aan en ziet er mooi uit.
Veel instellingen, pre-sets, scenes, etc. Echt heel uitgebreid qua mogelijkheden.

robsl785 29-06-2014 Product paar weken in bezit

Naast mijn Nikon D7100 deze kleine camera gekocht. Ik ben er uiterst tevreden over. Het is een compacte camera met grote daden. Pluspunten: 1) scherpe foto's. 2) snelle autofocus 3)heldere, kantelbare 3 inch aanraakscherm 4) camera ligt goed in de hand ondanks zijn compacte afmetingen 5) degelijk gebouwd, geen plastic 6) WiFi aanwezig 6) aanpassing diafragma en tijd met wiel te bedienen 7) belichtingscorrectie met wiel te bedienen 8) snel gebruiksklaar 9) mooi design, maar dit is natuurlijk persoonlijk. Het enige nadeel is de prijs. Met de nieuwe compacte lens 14-42 kost de set 700 euro.