Sony α NEX-5TY zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Sony α NEX-5TY zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

Harry Potter 01-08-2014
Geschreven voor: Sony α NEX-5TY zwart

Ik heb deze camera nu een aantal weken. En ik ben er heel tevreden mee.

Foto kwaliteit is heel goed met de kit lens. Ook als je gaat filmen, is de kwaliteit ook erg goed. Het beeld blijft, dankzij de beeldstabilisatie, erg stabiel.

Over de mogelijkheden ben ik ook tevreden. Vooral foto's overzetten via wifi is erg fijn. Nadeel is, dat je sommige software uitbreidingen moet kopen via de playmemories app. En ze zijn toch erg prijzig. Hier zou Sony een ander beleid mogen voeren.

De camera is relatief makkelijk in gebruik, hoewel je sommige instellingen echt moet zoeken.

Over de vormgeving ben ik ook tevreden. Ik wilde een goede maar ook kleine systeem camera, en deze voldoet prima.

Over de degelijkheid. Alles voelt verder stevig aan. Bouwkwaliteit is heel goed.

Kortom, een zeer leuke camera voor een aantrekkelijke prijs!

RVSarchie 14-07-2014
Geschreven voor: Sony α NEX-5TY zwart

Na een voor mij zware spiegelreflex camera ben ik overgestapt naar de Sony NEX5T. Ik heb de camera nu ongeveer een maand in bezit en ik kan zeggen, helemaal TOP. Zeer goede kwaliteit van de foto`s, simpel gebruiksgemak van de camera en natuurlijk een lichte en compacte camera. De camera is simpel te bedienen, je hebt de handleiding praktisch niet nodig. Het verwisselen van de lenzen is goed en simpel. Een mooie set voor een redelijke prijs. Kortom "een aanrader".

Fred6900 24-06-2014
Geschreven voor: Sony α NEX-5TY zwart

Zeer tevreden met onze nieuwe camera, foto's zijn zeer scherp en de kleuren heel duielijk.

Geen seconde spijt gehad van deze aankoop.

Sijmon van den Berg 16-06-2014
Geschreven voor: Sony α NEX-5TY zwart

Kwaliteit van de foto's is subliem. Ook het aantal functies is zeer uitgebreid. Moet even in leren qua gebruik maar dit is goed te doen. Al met al ben ik zeer tevreden over mijn aankoop.