Panasonic LUMIX GH3 + G X VARIO 12-35mm zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Panasonic LUMIX GH3 + G X VARIO 12-35mm zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,8

R Wagenaar 15-12-2012

Na eerst jaren tevreden Nikon gebruiker te zijn geweest ( mijn laatste was de D200 ) een aantal jaren geleden op Panasonic overgestapt vanwege de film mogelijkheid . Toen de Gh1 uitkwam die gekocht en was er zeer tevreden over . Daarna de GH2 gekocht wat een geweldige camera is. En nu de overstap naar de GH3 gemaakt en kan nu al zeggen dit is de beste camera die ik ooit in bezit heb gehad. Een geweldig body waar je alles naar eigen smaak kan instellen die spatwaterdicht is en ook op hogere iso waardes uitstekende resultaat iso 3200 is prima bruikbaar. En de mogelijkheden zijn oneindig en zeer goede video resultaten die in de testen beter dan de duurste canon en nikon camera's uit de bus komen. En ook op foto gebied echt geweldig . De Wifi funcie is helemaal geweldig je kunt met je smartfoon alles bedienen op de camera en ziet het beeld van de camera op je scherm van je telefoon of tablet
zelf heb ik een ipad en een samsung S2 telefoon en dat gaat beide perfekt alles is in te stellen zoals iso waarde ,over en onder belichten ,diafragma en sluitertijd echt een prachtige functie.
Ik heb bij de camera de 12-35 F2.8 lens gekocht ook dat is een topper de beste lens die ik ooit heb gehad ook de lens is spatwaterdicht en is haarscherp over het hele bereik en vervangt mijn 14mm en 20mm pancake lensen en ook lens voelt zeer degelijk aan.
De accu duur is super een 2e accu is niet nodig als je s'morgens op pad gaat met een volle accu is de kans zeer klein dat je hem leeg krijgt.
Ook voor degelijkheid een 10 gegeven voel zeer degelijk aan en de ervaringen met de GH1 en GH2 waren zeer goed met beide camera's nooit een probleem gehad en toen ik ze verkocht waren ze nog als nieuw zowel technisch als uiterlijk en dat verwacht ik ook van de GH3.
Al met al ZEER tevreden nog geen minpunten kunnen ontdekken. later meer