Samsung NX1000 zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung NX1000 zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

daddyfj 26-02-2013
Geschreven voor: Samsung NX1000 zwart

bij saturn duitsland incl galaxy2 tab 7.0 voor maar 449, dus waarom hierover zeuren hop naar duitsland echt de moeite waard

descart 02-06-2013

Ik heb hem voor 287 euro bij amazon.de maar zulke reviews plaats men niet. Dus men is echt kieskeurig.

Peter Oltberg 18-02-2013
Geschreven voor: Samsung NX1000 zwart

De camera maakt erg mooie foto's, alles handmatig in te stellen en foto's hebben zeer veel diepte. De camera is erg compact en is een zeer goede backup van mijn spiegelreflex. WIFI heb ik 1x uitgeprobeerd en is ook wel makkelijk al zal ik dat niet veel gebruken.

Flowers 31 14-02-2013
Geschreven voor: Samsung NX1000 zwart

Compact toestel met hoge isowaarde dat zou moeten instaan voor goede foto,s met weinig licht en zonder flitser, echter in de stand automatisch voldoet deze camera in het geheel niet aan de verwachting meermaals foto maken en laten bewogen beelden zien, slechte combinatie in automatisch met sluitertijd.
Hoewel de camera veel mogelijkheden heeft staan deze wat betreft wifi en emailtoepassing nog in de kinderschoenen.
Beperkt aantal foto,s te versturen met wifi,emailadressen worden niet opgeslagen voor herhaald gebuik , keer op keer opnieuw intoetsen.Indien batterij wordt opgeladen is de instelling voor facebook eruit, weer opnieuw instellen.

Tevens ontevreden over de duur van de cashback actie van samsung , verwachte duur 6-8 weken

Fototoestel gekocht op specificaties bij Ringfoto Semeins te Tiel , daar deze € 100,- voordeliger was dan wie dan ook.
Bij het toestel een cursus gekregen en wat extra kortingsmogelijkheden.

Doordat het toestel niet aan mijn verwachtingen voldeed , toestel kunnen omruilen voor een duurder en ander soort, maar wel beter toestel, n.l. een NIKON D3200 hierbij is uitgebreid te tijd genomen mij uitstekend voor te lichten en werd ook de laagste prijs garantie nagekomen.

cliogek 11-07-2013

Tja...als je op volautomatisch wil fotograferen dan moet je een andere camera kopen. De extra functies zitter erop om te benutten, doe je dat niet dan heeft het Kruidavat af en toe leuke aanbiedingen voor €54,00. Volautomatisch prutsen kan met elke camera. Er zijn ook spiegelreflex "fotografen" waarbij de camera niet verder komt dan standje groen. Eeuwig zonde en weggegooid geld. De Samsung is een leuke camera voor dat geld en zeker leuk gezien de Wi-Fi functie!

T. Molenaar 28-01-2013
Geschreven voor: Samsung NX1000 wit

We hadden een Nikon spiegelreflexcamera en vinden de kwaliteit van de foto's van deze Samsung systeemcamera behoorlijk tegenvallen. Veel foto's zijn onscherp ( er zit geen beeldstabilisator op), de flits moet je handmatig omhoog doen als je wilt flitsen, weinig diepte. Ook het filmen in huis is matig. Het kijken op alleen de display is niet handig, je ziet niet goed wat je doet. Als je een spiegelreflexcamera gewend bent dan is dit geen aanrader. We hebben de camera dan ook weer teruggebracht naar de winkel en een nieuwe Nikon spiegelreflex camera aangeschaft.

Quickhornet 17-01-2013
Geschreven voor: Samsung NX1000 zwart

Rond de feestdagen 2012 deze systeemcamera gekocht. Na lang wikken en wegen deze Samsung NX1000 aangeschaft. Vergeleken met anderen komt deze er net wat beter uit kwa pixels en snelheid.

Mijn tien jaar oude Nikon Coolpix 775 was wel aan vervanging toe. Diverse winkels mij laten informeren over een Spiegel Reflex Camera en een Systeem Camera.

Tot nu toe geen spijt van deze keuze. Compacter en lichter dan een SRC en super snel. Ook veel instel mogelijkheden. Maar net als mijn oude camera gebruik ik er (voorlopig nog) maar een paar. De foto's zijn wel heel scherp.

Het grootste voordeel vind ik dat als ik er 's avonds foto's mee maak er bijna nooit de flitser aan te pas komt. Voor goede sfeer foto's maakt hij hele mooie foto's.

Het scherm en menu zijn duidelijk en makkelijk doorheen te lopen. Uiteraard even wennen want het zit weer net anders dan ik gewend ben. Ligt makkelijk in de hand ook voor mensen met grote handen, net als ik.

Roosjejub 16-12-2012
Geschreven voor: Samsung NX1000 zwart

Sinds 15/12/2012 in bezit, en met volle tevredenheid. Al met diverse instellingen aan de slag geweest en diverse foto's gemaakt en moet zeggen een perfecte kwaliteit mooie heldere foto's en de toestel is gebruiksvriendelijk. Zeker een aanrader had voorheen een Nikon D40 maar ben blij dat ik nu in het bezit van deze samsung NX1000 ben een aanwinst voor foto makend Nederland

Scraps 11-11-2012
Geschreven voor: Samsung NX1000 zwart

Deze camera heb ik reeds een maand in bezit. Ik heb de camera al enkele keren getest. De kwaliteit is super. Echter is het wel even puzzelen met de instellingen.
De camera ligt prettig in de hand en is vele malen lichter dan de spiegelreflex, wat ik als zeer prettig ervaar.
Het meteen doorsturen van foto's door middel van wifi is een leuke bijkomstigheid.
Ik heb de camera gekocht bij Ringfoto Semeins in Tiel èn daar is deze camera echt het goedkoopste, plus je krijgt een goede uitleg in de winkel. Er zat tevens een interessant boek bij over digitale fotografie!
Het kopen van deze camera daar scheelde ons meer dan €200,00

ElineMK 01-06-2013

als je meer dan $200,- hebt bespaard; is dat dan wel eerlijk/klopt het zeg maar wel?