Canon EOS M5 + 18-150 + adapter zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon EOS M5 + 18-150 + adapter zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Helga Gerritsen 17-09-2018

Haarscherp beeld, groot scherm, degelijke behuizing.

Snelle, veelzijdige systeemcamera. Groot scherm die kantelbaar is waardoor je goed zicht blijft houden wanneer je boven je macht fotografeert. Veel mogelijkheden, uitstekende scherpte-diepte verhouding. combinatie van druk knoppen en touchscreen waardoor je makkelijk en snel instellingen aanpast. Groot pluspunt in vergelijking met een spiegelreflexcamera is dat je op het scherm al resultaat ziet hoe de foto wordt, wanneer je de instellingen aanpast.
Daarnaast kan je met deze camera ook full-hd filmen. Haarscherpe beelden en veel betere scherpte-diepte in te stellen door dat de sensor van deze camera 12x groter is dan die van een camcorder.

Pluspunten

• kantelbaarscherm
  • vele gebruiksmogelijkheden
  • foto's delen via wifi
  • haarscherp
  • degelijke behuizing

Minpunten

• geen gps connectiviteit
  • bij filmen accu snel leeg

kejada 28-08-2017

Compacte camera, prima vervanger voor spiegelreflexcamera

Ideale lichte camera als vervanger voor mijn zware Canon spiegelreflexcamera. Duidelijke menustructuur. Camera is snel en maakt superscherpe foto's. Als lens de 18-150 mm gekozen, ideaal voor bijv. een stedentrip. Lenzen van mijn spiegelreflexcamera kunnen met de speciale mountadapter ook op deze camera gebruikt worden. Camera oogt als een "gekrompen" spiegelreflex, toch kunnen alle knoppen goed bediend worden

Pluspunten

• Compact, licht
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Onhandige plaatsing videoknop
  • Nog weinig geschikte lenzen voor deze camera

Auwert Postmus 24-04-2017

Compacte lichte camera

Compacte en vooral lichte camera met veel mogelijkheden. net 4 lenzen in een compacte tas. Alle mogelijkheden aanwezig. Kwalitatief scherpe foto's, videokwaliteit meer dan uitstekend. Wifi en NFC mogelijkheden werken goed. Foto's op die manier snel over te sturen via mobiele telefoon.

Pluspunten

• Mooie scherpe foto's
  • Uitstekende video-kwaliteit
  • Veel instelmogelijkheden
  • Licht gewicht, makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Trage overbrenging via wifi
  • Videoknop wordt snel ingedrukt

Wilhelmien 15-01-2017

Lekker licht en fijn. in de hand,

Ik heb de camera gisteren pas gekocht maar ben nu al enthousiast. Als canon gebruiker was het menu snel duidelijk maar dat zal voor niet canon gebruiker ook zo zijn. Heldere uitleg en makkelijk te bereiken. Handige instel-/draaiwielen op de bovenkant van de camera waardoor diafragma, iso, etc snel in te stellen zijn. Heel fijn is het dat je wanneer je door zoeker kijkt met je duim op het liveview scherm je focuspunt kunt kiezen! De 18-150 mm lens erbij is een mooie reislens en met de adapter kun je ook je gewone lenZ
zen gebruiken. Ik heb hem voornamelijk aangeschaft voor het lage gewicht, en zal hem denk ik in de komende vakantie due morgen naar Java gaat, veel gaan gebruiken.

Pluspunten

• Gewicht
  • Gemakkelijk in te stellen

Minpunten

• Videoknop zit wat onhandig, druk je onbedoeld in.