Onkyo SKS-HT648 surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Onkyo SKS-HT648 surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

BigErick 30-05-2012

Zeer goede kwaliteit voor relatief weing geld.
Zowel de hoge, midden als lage (volle bas)tonen zijn meer dan goed te noemen en leveren een rijk geluid.
De set heb ik aangesloten op de Onkyo TX-NR515 en het was voor mij een gokje. Immers met je bij een 7.2 botweg twee surround speakersets aanschaffen, wil je van het volledige bereik kunnen genieten.
Daarnaast heeft Onkyo een goede naam hoog te houden en dan zullen ze deze niet vergooien met een goedkope flutset: in tegendeel!
Het geluid dat de set via mijn Onkyo Bluray weergeeft is werkelijk waanzinnig.

Een dikke aanrader dus, want in deze prijsklasse zul je echt geen betere vinden.
In vergelijk met de Harman Kardon is deze set veel rijker en voller, met voldoende middentoon en gruwelijke bas (gelukkig goed in te stellen).