Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Cambridge Audio Minx Min 22 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,7

I-Know 22-08-2015
Geschreven voor: Cambridge Audio Minx Min 22

Sinds mijn nieuwe Marantz receiver lang gezocht naar de twee juiste speakers die kunnen fungeren als surround speakers.
Ze moesten i.i.g. zo klein mogelijk zijn. Dat was best lastig zoeken. Had eerst Monitor-Audio Radius 45 voor ogen. Maar na veel reviews en forums te hebben gelezen toch voor deze Cambridge Min22 gekozen (laatste model.
Speakers zijn klein maar voelen zeer solide aan. Frontjes kun je eventueel omwisselen of verwijderen.

Het aansluiten is simpel, tevens een setje muurbeugels erbij gekocht omdat de standaard beugels niet kunt draaien.
Je kunt deze speakers aansluiten met banaanstekkers door heel simpel luidsprekerterminals (aansluiting) te verwijderden.

Nadat ik de speakers op mijn receiver had geactiveerd en Clare Teal met California Dreamin afspeelde ben ik ook zeer verrast en onder de indruk van het geluid wat deze kleine doosjes kunnen produceren!
Zo enorm helder en strak, bijna ongeloofwaardig.

Ik heb behoorlijk wat speakers in huis gehad de afgelopen 35 jaar van verschillende afmetingen en diverse prijsklasse maar deze staan echt op Nr1 als het gaat om het verassing effect.
Deze speakers kun je NIET vergelijken met Bose Acoustimass geloof me.

Kortom zeer blij met deze aanschaf!