Harman Kardon HKTS 65 - Reviews

Aanbevolen max. vermogen
Actieve subwoofer

7,3

muskymania 03-03-2015 Product jaar of meer in bezit

Nu anderhalf jaar in bezit van deze waanzinnige geluidsset. dit in combinatie met een Yamaha receiver en moet zeggen wat een subliem geluid. Ik ben er zeer tevreden met zowel lage als hoge tonen komt heel mooi naar voren. De subwoofer is makkelijk in te stellen en er komt een waanzinnig geluid uit. Een echte aanrader!!!

Sjaakjansen 22-01-2014 Product half jaar in bezit

5,7
Hoi heb sinds een maand of 5 de Harman Kardon AVR 370 EN 2 Harman/Kardon HKTS 65 - 5.1 SpeakersetS aangeschaft nou het is 1 drama heb al zeker 6 satelietspeakers en 3 subwoofers opgeblazen, iemand van Harman Kardon heeft zelfs de versterker omgeruild en opnieuw aangesloten maar binnen 1 dag weer een speaker kapot en het gekke is ik heb de volume nooit voluit staan.
Het gekke is ook de spekers worden gewoon omgeruild voor nieuwe en als je vraagt in de winkel hoe kan dit nou kryg je maar half of geen normaal antwoord, heb contact opgenomen met Harman Kardon daar zeiden ze nou dit hebben we nog nooit meegemaakt maar ik heb er verder ook geen oplossing voor u moet het gewoon via de winkel verder regelen dus ik ben sinds dat contact alweer 3 keer terug geweest ok spekers om te ruilen en dat vinden ze allemaal maar normaal dit kost hun toch een vermogen op deze manier.