Jamo S 608 HCS 3 - Reviews

bruin
Impedantie
6 Ohm

Robert Terpstra 27-12-2011 Product paar dagen in bezit

Afgelopen week de Jamo S 608 HCS 3 speakers aangesloten op mijn nieuwe Yamaha RX-V671. Het ziet er niet alleen goed uit maar het geluid is ook zeer goed.Voor een goede prijs een uitstekende installatie.

sander_schuurman 29-09-2011 Product paar weken in bezit

Via een vriend werd ik gewezen op de Jamo S608 boxen nadat ik een tijdje aan het zoeken was naar goede betaalbare speakers. Veel speakers die ik heb beluisterd waren te prijzig.

In Putten saat Havoned waar ze alle (?) Jamo-boxen hebben die je kunt beluisteren. Dit heb ik ook gedaan, wat een plezier. Een aantal cd's mee en je luistert zo een tijdje weg. Verschillende modellen kun je vergelijken met elkaar. Toch vond ik de S608 het mooiste klinken.

Via Coolsound heb ik de HCS 3 besteld met 2x S608, 60 CEN en 2x S602 speakers voor de surround. Prachtig! Geweldig geluid. De geïntegreerde subwoofers (ene links, andere rechts) geven een goede basklank en de spikes voorkomen teveel trillingen in de vloer en dus verlies aan geluid. Voor een echte knalbass (voor bijv. dat beetje extra voor films) kun je de 5.1 bestellen of later een subwoofer erbij halen, maar probeer het eerst zonder zou ik zeggen. Je hebt het misschien niet eens nodig.

Deze boxen geven zeker waar voor je geld. En over het geld, prijs-kwaliteit verhouding is erg gunstig. Zeer goede boxen en helemaal voor die prijs. Een aanrader voor de muziek-liefhebber!