Leifheit AirBoard Express L Solid M - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Leifheit AirBoard Express L Solid M op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

PeterRut 21-03-2016

Waardeloos apparaat

Het geheel staat wankel doordat de poten torderen. Ze zijn niet stijf genoeg. Gevolg: wat je ook probeert: de plank blijft wankel staan. (op iedere door mij geteste ondergrond overigens).
De verbinding plank en onderstel rammelt. Ik kon de bovenkant (de ‘plank’) ong. 1 cm optillen zonder dat het onderstel (de poten dus) bewogen.
Het plateau waarop het strijkijzer geplaatst kan worden is rammelend gemonteerd. Bij het strijken blijft dit geluid maken. Irritant!
Voor het bedrag waarvoor het te koop staat is dit schandalig.
Vergelijk: je koop een auto in de hogere prijsklasse. Tijdens het rijden blijkt die auto aan alle kanten te rammelen en trekt ie ook nog naar 1 kant.

Overigens: Na 1 week en 2x gebruik snel teruggebracht naar de winkel. Na het zien van mijn klachten meteen geld terug gekregen.
Heb een van een ander merk besteld. Voor ons geen Leifheit-apparaten meer.