Philips GC2670 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC2670 op Kieskeurig.nl.

Hovenierlaan 20-04-2021

Uitstekend stoomstrijkijzer

Uitstekend apparaat voor mijn moeder van 83 jaar
Weinig uit hoeven te leggen kon er gelijk mee van start

jvds 16-12-2020

philips strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC2670

Prima strijkijzer, komt snel op temperatuur, vulopening lekker groot. De zool is ceramisch en lekker glad. Snoer is aan de korte kant.

Pluspunten

• vulopening
  • gladde zool
  • temp snel bereikt

Minpunten

• snoer aan de korte kant

Thijs 16-12-2020

Stoomstrijkijzer handzaam en snel warm

Geschreven voor: Philips GC2670

Het strijkijzer is snel warm en glijdt gemakkelijk over de was. De grote vulopening maakt het bijvullen makkelijk

Kvdh 11-12-2020

Het Strijkijzer met Super gladde zool!!

Geschreven voor: Philips GC2670

Het strijkijzer glijdt supermakkelijk over de stof, en water bijvullen gaat erg makkelijk. Het apparaat ligt licht en fijn in de hand, en warmt snel op

Pluspunten

• gladde zool
  • snel opwarmen

Willem 10-12-2020

Fijn stoomstrijkijzer die snel opwarmt

Geschreven voor: Philips GC2670

Dit stroomstrijkijzer is heel erg snel op temperatuur en door het grote water reservoir hoef je het niet vaak bij te vullen. Geeft veel stoom waardoor je snel en prettig strijkt.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Groot water reservoir

Minpunten

• Snoer krult op

Stephanie 20-10-2020

Lichte stoomstrijkijzer die snel opwarmt

Geschreven voor: Philips GC2670

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Gladde zool glijdt makkelijk over stof
  • Waterreservoir vult makkelijk

Rsteph 20-10-2020

Lichte stoomstrijkijzer die snel opwarmt

Geschreven voor: Philips GC2670

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] De stoomstrijkijzer is licht van gewicht waardoor het goed in de hand ligt en niet zwaar wordt als ik een grotere lading was strijk. Daarnaast warmt deze heel snel op en de onderkant is glad waardoor zowel zachte stoffen en ruwer katoen makkelijk weg strijken.

Rickertttt 17-10-2020

Uitstekend Product; Tip voor ouderen!

Geschreven voor: Philips GC2670

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het apparaat is erg snel op temperatuur. Daarnaast is het stoomstrijkijzer superlicht in gewicht, wat ideaal is voor met name oudere mensen. Hij is makkelijk te hanteren, waardoor je goed kunt strijken. Tenslotte is het waterreservoir goed te zien, makkelijk zodat je ook op tijd kunt bijvullen. De stoomstoten zijn krachtig, hierdoor zijn lastige kreukels snel glad te krijgen in kleding e.d. De zoolplaat is mooi glad, voor prima eindresultaat. Aanrader!

Marieke 17-10-2020

Doet wat het moet doen

Geschreven voor: Philips GC2670

Een strijkijzer moet kreukels uit de kleding halen en het liefst lekker vlot. En dat doet het. Ligt fijn in de hand, ook qua gewicht. Stoom is prima te regelen en het blad eindigt in een punt, zodat je overal goed bij kunt.

Pluspunten

• Gewicht
  • Stoom
  • Snelheid
  • Vorm in een scherpe punt

Minpunten

• Snoer mag wat langer

Anoniem 17-10-2020

Strijkijzer doet wat het moet doen.

Geschreven voor: Philips GC2670

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Een strijkijzer moet kreukels uit de kleding halen. En dat is wat het doet. Ligt lekker in de hand, fijn gewicht en dankzij de punt kan je goed in de hoekjes komen.

Rick Pouwels 17-10-2020

Goed apparaat, aanrader voor ouderen!

Geschreven voor: Philips GC2670

Pluspunten

• Makkelijk Hanteerbaar, inizcht in waterreservoir
  • Licht in gewicht
  • Snel op temperatuur
  • Krachtige Stoomstoot
  • Goede gladde zoolplaat

Minpunten

• Geen melding om te ontkalken

JSMJ 15-10-2020

strijkijzer doet wat moet met extra voordelen

Geschreven voor: Philips GC2670

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] de zool is goed vormgegeven en mooi glad
vulopening lekker groot en voldoende reservoir voor lange strijksessie
snoer mag langer zijn heb een verlengsnoer nodig om te kunnen strijken

Kvdh 13-10-2020

In een mum van tijd al je was mooi glad gestreken!

Geschreven voor: Philips GC2670

Geweldig apparaat, warmt echt supersnel op wat ik een heel groot voordeel vind, en strijkt ook nog is gemakkelijk met zijn Super gladde zool, met een mooi glad kreukloos resultaat. ligt licht in de hand
water is gemakkelijk bij te vullen door het grote vulgat

Pluspunten

• snel opwarmen
  • groot vulgat
  • supergladde zool glijd heel makkelijk over de stof
  • licht gewicht

Minpunten

• druppels water

Anoniem 12-10-2020

Fijn stoomstrijkijzer voor de werkende consument

Geschreven voor: Philips GC2670

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Door het grote water reservoir hoef je hem niet vaak bij te vullen. Het stoomstrijkijzer is snel opgewarmd waardoor je niet lang hoeft te wachten. Door de keramische zoolplaat en de krachtige stoom strijk je je overhemden snel en zonder vouwen.

Christel577 12-10-2020

Prima basic strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC2670

Mooi strijkijzer qua design, lichtgewicht, snel warm en makkelijk instelbaar

Er komt voldoende stoom vrij wanneer de knop wordt ingedrukt om de ergste kreukels aan te pakken.

Prima basic strijkijzer maar soms komen toch nog wat druppels vrij terwijl dit niet zou mogen volgens de handleiding. Voor wekelijks gebruik in een klein huishouden is hij echter meer dan prima!

Pluspunten

• Snel warm
  • Lichtgewicht

Minpunten

• Druppels water

Thijsp 12-10-2020

Snel opgewarmd

Geschreven voor: Philips GC2670

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Fijn strijkijzer, snel warm en een goede hoeveelheid stoom.

Dhbonsai 23-07-2020

Lichte strijkijzer met zware kwaliteit

Geschreven voor: Philips GC2670

Hij is lekker licht, maar strijkt alles goed glad. Is gebruikersvriendelijk en fijn in het gebruik. Alom een top product! Zeker een aanrader voor iedereen die een lichte strijkijzer zoekt met een goede prijs-kwaliteit verhouding. Er was een probleem in de communicatie tussen Philips en de pakketdienst. De servicemedewerker heeft op een zeer nette en klantvriendelijke wijze het probleem opgelost. We kregen ook korting om het ongemak te compenseren. De ervaring met Philips was daarom ook heel goed.