Domo DO 7047 S

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Domo DO 7047 S op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Diedo 12-05-2015
Geschreven voor: Domo DO 7047 S

De strijkijzer is echt heel goed. Hij strijkt uitstekend, een goede stoomstoot, heel licht in de hand. In dat opzicht zijn we zeer tevreden met deze strijkvriend.

Het enige minpunt wat ik echt een groot minpunt vind (daarom mijn lage waardering bij degelijkheid) is de stroomdraad.

De stroomdraad was dusdanig in de doos gepropt en gevouwen dat deze slijtageplekken vertoonde. Het gevolg was dat er een levensgevaarlijke situatie ontstond omdat de stroomdraden bloot kwamen te liggen. Dit mag nooit gebeuren.

We hebben zelf de stroomdraad vervangen omdat we geen zin hadden om hem terug te sturen. We gebruiken het ijzer namelijk zeer veel :-) dus we konden hem niet missen.

Dit is een punt waar Domo echt aandacht aan moet schenken.