Philips Azur GC4850

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4850 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

4,4

jvmaantje 29-01-2015
Geschreven voor: Philips Azur GC4850

Dit apparaat gekocht, omdat het in 2013 als beste koop is bestempeld door de consumentenbond. Wat een miskoop! Het strijkijzer is veel te zwaar, glijdt niet goed en maakt veel lawaai (hij blijft pruttelen en stomen als je hem rechtop zet).
Ik heb hem direct teruggestuurd en ga toch weer een Tefal bestellen.

1bernadette 20-02-2014
Geschreven voor: Philips Azur GC4850

Strijkijzer kappot binnen 1/2 jaar. Super stroef contact met Philips service centrum, die afspraak niet nakomen.

merwe 21-06-2013

wat een onding!
Hij maakt een geweldig kabaal en hij strijkt verschrikkelijk stroef. Je moet echt duwen!! Alles ziet er ook veel minder degelijk uit als van de Tefal die ik gewend was; heb dus maar gauw weer een Tefal besteld!

Maria W 17-04-2012
Geschreven voor: Philips Azur GC4850

Besloot weer een Philips Azur te kopen, was tevreden over de vorige. Wat schetst echter mijn verbazing: dit apparaat kan niet op zijn achterkant (verticaal) worden neergezet. Het kan wel, maar hij maakt dan een hels pruttelend kabaal. Bij navraag bleek het de bedoeling dat hij steeds horizontaal wordt geplaatst tussen het strijken door. Het had te maken met de plaatsing van de boiler en zij konden mij niet zeggen welke apparaten dit probleem niet hadden. Niet kopen!