Tefal Maestro 2 Stoomstrijkijzer FV1849

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Maestro 2 Stoomstrijkijzer FV1849 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

Timmiih 10-12-2018

Leuke strijkijzer

Het product werk als verwacht. Er komt veel stoom uit de strijkijzer waardoor de kreukels snel verdwijnen. Je kan de strijkijzer ook gebruiken voor enkel het stomen van de kleding.
Hij gaat na verloop van tijd zelf uit als je hem per ongeluk aan laat staan. Dit zorgt voor een stukje veiligheid.
De strijkijzer zelfs is goed afgewerkt en ziet er prima uit!

Pluspunten

• Gaat vanzelf uit.
  • Stoom-alone functie
  • Goed uiterlijk

Minpunten

• Komt geen stoom uit het puntje
  • Graat niet soepel over de kleding

Ilunaplesk 06-12-2018

Fijn strijkijzer

Ik heb deze strijkijzer nu een paar weken en het bevalt goed, hij is licht en makkelijk in gebruik. Hij stoomt uitstekend, en als je hem rechtop zet dan gaat de stoom automatisch uit. Dit was bij mijn vorige strijkijzer niet zo dus ben daar erg blij mee. Hij is ook gauw warm. Je hebt verschillende standen, waardoor je ook goed zijde zou kunnen strijken. Verder is het makkelijk water bij te vullen, want je kan hem gewoon onder de kraan vullen en stoomt hij niet zoveel dat je steeds moet bijvullen. Ik ben er dus tevreden mee.

Pluspunten

• Licht
  • Lang snoer
  • Goede prijs

Casanova 05-12-2018

prima koopje

Voor iemand met een beperkt budget of iemand die niet vaak strijkt is dit een uitstekende strijkijzer. Voor een kleine 35 euro heb je dit apparaat in bezit en strijk je je rijk. het mooie aan dit apparaat is dat die zich automatisch uitschakelt. ook beschikt de strijkijzer over voldoende opties om de meest moeilijke kreukels uit je kleding te krijgen. ook het stomen van gordijnen of verticaal hangende kleding is voor deze Tefal geen probleem.

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit

Karin de Graaf 27-11-2018

fijn product

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Voor weinig geld heb je een degelijke strijkijzer. Hij is er makkelijk in gebruik en je hebt voldoende stroom. Vond het wel wat zwaar met het gevulde waterreservoir. al met al tevreden over dit product

Pluspunten

• goede prijskwaliteitsverhouding
  • werkt naar behoren.

Minpunten

• beetje zwaar met gevulde waterreservoir

RchlV 23-11-2018

Prima prijs / kwaliteitsverhouding!

Ik strijk niet heel veel, dus ik wil niet te veel geld aan een stijkbout uitgeven maar als ik het doe moet het wel makkelijk gaan. Wat dat aangaat ben ik erg blij met de prijs / kwaliteitsverhouding van dit apparaat. Ik heb het nog niet uitgeprobeerd maar het feit dat dit apparaat ook hangend gebruikt kan worden, spreekt mij erg aan. Waar ik het meest blij mee ben is het feit dat het apparaat automatisch uitschakelt! Erg fijn om niet aan het einde van de straat om te moeten keren, omdat je opeens twijfelt of je de strijkbout wel of niet hebt uitgedaan…

Pluspunten

• Schakelt automatisch uit
  • Kan hangend gebruikt worden

mies006 19-11-2018

strijkt goed en heeft een mooi design!

Ik wilde dit product graag omdat ik graag een strijkijzer wil zonder zo'n grote bak. Deze vond ik altijd erg onhandig, past niet op strijkplank en ik heb geen andere plek om het neer te zetten. ik was wel nieuwsgierig of het zonder zo'n bak dan net zo goed zal zijn. ik merk eigenlijk weinig verschil en hij strijkt perfect.
Ik vond de handleiding niet heel erg duidelijk, ik moest een beetje uitproberen hoe ik hem aan moest zetten, maar eigenlijk wijst dit zichzelf. Als je de strijkijzer aan zet is hij meteen warm. Er komt wel een beetje stoom uit dus je moet daar wel voor uitkijken. Er zit heel handig een knop voor extra stoom, altijd handig als je vouwen hebt die er niet gemakkelijk uitgaan. Maar ik moet zeggen dat ik die knop bijna niet gebruik omdat hij goed strijkt. Het design is strak en mooi. je kunt je kleding ook stomen, handig voor bloesjes die je niet meteen wilt strijken.
ik zal hem zeker aanraden.