Philips Azur GC4556/20 Stoomstrijkijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 19 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Azur GC4556/20 Stoomstrijkijzer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

d******@h********** 01-09-2022

Sproeier helaas al stuk

Dit is een geweldig strijkijzer. Vroeger had ik de plantenspuit erbij maar dat hoeft bij dit strijkijzer niet. Helaas, binnen een paar jaar (en ik strijk tegenwoordig niet meer zo vaak) doet de sproeier het niet meer. Nu heb ik een duur strijkijzer en moet de plantenspuit er weer bijpakken. Volgende keer toch maar niet.

Pluspunten

• strijks geweldig

Minpunten

• sproeier al stuk

a*************@h********** 16-06-2021

Na ong. 13 jaar heeft mijn oude Philips het begeven, vind ik een hele prestatie! Vandaar weer voor dezelfde gekozen. Deze bout maakt het strijken een stukje makkelijker!!

j*********@h********** 09-06-2021

groot gemak

Werkelijk een heerlijk strijkijzer. Eenvoudig te bedienen, veel opties. Het strijkijzer zoeft als het ware over je kleding!

Pluspunten

• envoudig te begrijpen
  • fraai strijkgemak, zelfs voor een man

mediafreak123 12-05-2019

te kort snoer

Strijkt op zich goed doordat hij vrij zwaar is, maar het snoer is te kort. Mijn vorige Azur had een snoer van 240cm, deze is maar 190cm en echt te kort. Heeft een kalkuitlaat, maar nog niet getest.

Pluspunten

• strijkt goed
  • kalkuitlaat

Minpunten

• snoer te kort

Danique1991 06-01-2019

Strijkt snel en makkelijk

Fijn strijkijzer, gaat een stuk sneller dan met mijn oude goedkope van de Hema. Wel zwaarder maar daardoor kan je de kreukels goed glad strijken. Er kan veel water in maar dit verbruik je ook redelijk snel door de kracht van het strijkijzer. Warmt ook snel op zodat je snel kan beginnen en snel weer klaar bent.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Strijkt makkelijk
  • Sneller kreukvrij

Minpunten

• Ligt zwaar in de hand

dsnoek 03-01-2019

Strak design, goede prestaties, krachtige stoomfunctie!

Wow, wat een fantastisch strijkijzer. Wat meteen opvalt als je de stekker in het stopcontact steekt is dat het apparaat erg snel op temperatuur is. Strijkijzer heeft een goed solide gewicht waardoor je vouwen in overhemden maar ook spijkerbroeken in een mum van tijd glad strijkt.

Er zit een groot waterreservoir in om de “strijk” te stomen en dat is ook wel nodig want op de maximale stand is het water snel leeg. Op de ECO-stand heb je langer plezier van het water reservoir. Kalkdeeltjes worden automatisch opgevangen in het uitneembare kalkreservoir waardoor je langer kan genieten van stoomprestaties! Zelfs m’n man strijkt zelfs z’n overhemden. Hulde!

Pluspunten

• strak design
  • goed degelijk gewicht
  • kalkdeeltjes worden opgevangen

Minpunten

• waterreservoir snel leeg

Judith113 31-12-2018

Supersnel kreukvrij met dit fijne strijkijzer

Wat een heerlijk stoomstrijkijzer! Nu merk ik pas hoe snel de strijk klaar kan zijn! Te gek! Altijd een beetje terughoudend geweest met de aanschaf van een stoomgenerator ivm het formaat, dit strijkijzer is een hele goede oplossing hiervoor! Groter van formaat dan mijn oudere (5jr) strijkijzer, echter sneller warm, meer water voor stoom, en een groter strijkoppervlak! Helemaal blij ermee

Pluspunten

• snel warm
  • groot strijkoppervlak

Esrima 30-12-2018
  • Product gekregen

Goed strijkijzer, wel zwaar

Strijkt snel super glad, ook op lage temperaturen. Makkelijk in het gebruik. Werkt sneller dan mijn vorige strijkijzer. Nadeel vind ik wel het gewicht van het strijkijzer. Voor mijzelf geen probleem, maar ik kan me voorstellen dat dit voor ouderen en mensen met handproblemen niet fijn is.

Pluspunten

• Snel
  • Super Glad

Minpunten

• Zwaar

Tamminga 29-12-2018

Snel, mooi en glad!

Ik heb dit strijkijzer mogen testen en dit is zeer bevallen!
Je hebt een groot waterreservoir waardoor je tijdens de strijkbeurt niet nog eens hoeft bij te vullen. Met de extra stoomfunctie zijn zelfs overhemden geen lastige klus.
Kortweg, een mooi strijkijzer voor een mooi prijsjes.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Groot waterreservoir
  • Automatisch uit bij geen gebruik

Minpunten

• Nog niet gevonden

Jer8ony 29-12-2018

Heerlijk ijzer

Goed strijkijzer met fijne vorm om overal bij te kunnen. Stoom is goed zodat kreukels snel verdwijnen. Is wel wat zwaar.

Pluspunten

• Goede stoom
  • Goed van vorm zodat je overal bij komt

Minpunten

• Wel zwaar in gewicht

Smitjes 28-12-2018
  • Product gekregen

Fijn stoomstrijkijzer

Goed verpakt en duidelijke handleiding bijgevoegd.
Het vullen was heel eenvoudig, gewoon onder de kraan want het gat was groot genoeg.
Toestel wordt snel warm. Nadeel is dat hij flink zwaarder is dan mijn vorige strijkijzer, maar toen ik eenmaal ging strijken had ik niet meer door dat hij zwaar is. Hij glijdt zeer makkelijk over het textiel. En zonder moeite was het dan ook echt glad. Strijken zal nooit mijn hobby zijn, maar het ging nu echt snel en soepel. Echt een aanrader!!

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • mooi uiterlijk
  • makkelijk te vullen

Minpunten

• zwaar

Johan 28-12-2018

Zeer goede strijkijzer!

Super fijne strijkijzer. Glijdt zeer soepel over de te strijken kleding en is niet te zwaar. Ook de stoomfuncties zijn erg fijn in gebruik.

• Erg handige stekker!
  • Glijdt soepeltjes

Kim001 28-12-2018

Echt een aanrader!

Ik gebruikte voorheen al een stoomstrijkijzer dus ik was zeer benieuwd naar deze stoomstrijkijzer.
Dit strijkijzer heeft een groter strijkoppervlak dan mijn vorige strijkijzer, waardoor ik alles beter en sneller kan strijker. Ook is hij vrij zwaar en dan met name als het reservoir volledig met water is gevuld. Dit was even wennen maar nu heb ik daar geen problemen meer mee. Het stomen werkt perfect waardoor ik al mijn was sneller heb gestreken dan voorheen.

Pluspunten

• Groter strijkoppervlak
  • Handig kalkreservoir

mama29 25-12-2018

mooi design makkelijk apparaat

Wow wat een mooie design, makkelijk in gebruik, overhemden zijn nu snel gestreken, aangezien wij een grote aantal hebben is dit nu supersnel gedaan. Erg tevrede ermee

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • overhemden strijken
  • langere kabel

Joos73 18-12-2018

Super goede strijkbout

Strijkt supergoed zonder al te veel druk op de strijkbout te zetten. Wordt snel warm.
Makkelijk bij te vullen.
Is wel wat zwaar

Pluspunten

• Strijkt soepel en glad
  • Wordt snel warm

Minpunten

• Is wat zwaar qua gewicht

HilmavG 18-12-2018

tevreden

Mooi design, erg handig dat ik niet hoef te wachten tot hij warm is, ik kan meteen aan de slag!
Hij glijd heel soepel over alle stoffen heen.
Eenvoudig in gebruik!

Pluspunten

• snel warm

Minpunten

• gevuld met water zwaar in de hand

Melin900 17-12-2018

Strijken is weer leuk!

Een fijne strijkijzer met een mooi design en in mooie kleuren. Wat een verschil met mijn "oudje"! Dit strijkijzer glijd soepel over alle soorten stoffen en ook de stoomstoot is super! Ook een pluspunt is dat het afneembare kalkreservoir makkelijk af te spoelen is. Dankzij dit mooie strijkijzer wordt strijken weer leuk!

Pluspunten

• Glijd soepel
  • Makkelijk te reinigen reservoir
  • Goede stroomstoot
  • Mooie kleuren

Minpunten

• Ietwat zwaar in de hand bij een volle tank

Petje1979 17-12-2018

goede en fijne strijkijzer

Zeker een aanrader om deze strijkijzer te kopen. Strijkt makkelijk alle was weg.
En ligt makkelijk in de hand om te strijken

Pluspunten

• makkelijk in gebruik
  • strijkt goed op alle kleding

Akker86 13-12-2018

Voor als het echt glad moet zijn!

Perfecte handligging, knop voor stoom onder het strijken perfect te bereiken, de anti kalk functie is goed bedacht, mooie vormgeving, voor mij als veelgebruiker is dit de perfecte strijkijzer

Pluspunten

• Handligging
  • Gewicht
  • Anti kalk functie
  • Vorm