Philips GC4537

Bekijk 1 andere uitvoering

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC4537 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

Janneke 08-07-2020

Niet echt geweldig

Geschreven voor: Philips GC4537

Gewoon een middenklasser strijkbout gekocht, maar hij lekt water tijdens het strijken, het stopt pas met lekken als hij half leeg is . Er valt ook kalk uit tijdens het stomen, ook op stand eco, Het kalkbakje vangt juist bijna geen kalk op.

Pluspunten

• het strijkt

Minpunten

• lekt water
  • verliest kalkstukjes tijdens stomen

Kimberley 07-01-2019

Dit product is makkelijk in de omgang

Geschreven voor: Philips GC4537

Super apparaat overtreft mw verwachting en had een hekel aan strijken maar het maakt het wel stuk makkelijker
Mooie kleur makkelijk in de omgang. Helaas geen maatbekertje om te vullen maar met plastic beker werkt het okk
Ietsjes zwaarder dan verwacht maar werkt supee

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen maatbeker

MarielK 31-12-2018

Prima strijkijzer voor een mooie prijs

Geschreven voor: Philips GC4537

Hij leek even wat zwaar maar dat viel achteraf mee. Mooi design in een hippe kleur. Groot strijkoppervlak wat heel fijn strijkt. Glijdt soepel en warmt snel op.
Ik vind m minder goed voor de zware stoffen. Hij zou dan nog wel wat warmer mogen lijkt het. Maar met de stoomfunctie lukt het wel.

Pluspunten

• Groot strijkoppervlak

Laki01 31-12-2018

Prima stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Het is een feestje om te strijken met deze stoomstrijkijzer, warmt snel op makkelijk in gebruik goed wendbaar!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Warmt snel.op

Patriciak 31-12-2018

Prettig in gebruik

Geschreven voor: Philips GC4537

Het strijkijzer werkt doeltreffend en is een goed product. Zeker in deze prijsklasse. Ontkalken is nog nooit zo simpel en snel geweest.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk te ontkalken

graaf083 28-12-2018

Prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Sinds enkele weken dit gestroomlijnde strijkijzer in het bezit. Dit is nu een strijkijzer wat doet wat hij moet doen; namelijk kreukvrij strijken. Dankzij het grote stoomreservoir komt dat helemaal goed. Het ligt makkelijk in de hand en ook de hoeveelheid water is goed af te lezen aan de zijkant. Kortom een apparaat wat doet wat hij moet doen.

• groot water reservoir

Minpunten

• klein beetje te zwaar

Jozeeh 28-12-2018

Fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Het eerste wat opvalt aan het strijkijzer is de mooie kleur (jammer van het gele ontkalkingsbakje :p). Het gebruik spreekt voor zich, duidelijke knoppen. Ik zie het stoom van mijn kleding afkomen, dit in tegenstelling tot mijn oude apparaat. Daar zag ik het alleen wanneer het ijzer rechtop stond. Het strijkijzer is zwaar (zeker met water gevuld) waardoor je zelf weinig druk hoeft uit te oefenen. Dus zowel een pluspunt als een minpunt. Op de stoomstand gebruikt hij veel water. Er zijn 3 standen: stoom, eco en geen.

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Handig in gebruik

Minpunten

• Geen bijvul bekertje

S. Klein 26-12-2018
  • Product gekregen

Straks wordt strijken nog leuk!

Geschreven voor: Philips GC4537

Uiteraard is het niet verkeerd dat het strijkijzer een leuk kleurtje heeft en een strak design, maar belangrijker is dat hij ook fijn strijkt. Een verademing na mijn vorige strijkerijzer is vooral dat dit strijkerijzer snel opwarmt, soepel over de stof glijdt en genoeg technische snufjes heeft om zijn werk goed te doen zonder dat het gecompliceerd wordt. Ook de anti-kalk functie is erg handig!

Pluspunten

• Anti-kalk functie/oplossing
  • Gewicht
  • Gemak
  • Vermogen

Monnik72 21-12-2018

Superfijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Het apparaat strijkt moeiteloos een hele stapel was door. Het toevoegen van het water in het reservoir gaat supermakkelijk. Er is een kalkindicator aanwezig, welke makkelijk te vervangen is. Strijken is niet echt mijn hobby, maar met dit apparaat gaat het wegwerken van de stapel een stuk makkelijker. Echt superblij word ik ervan.

Pluspunten

• makkelijk te vullen van het reservoir
  • strijkt erg licht
  • mooie kleur om te zien

Lisette82 20-12-2018

Goed degelijk strijkijzer die doet waarvoor hij gekocht is

Geschreven voor: Philips GC4537

Dit strijkijzer doet waarvoor hij bedoeld is. Door de grote punt kan het strijkijzer in alle hoeken komen. Hij glijdt gemakkelijk over de stof heen. Erg gebruiksvriendelijk en echt degelijk.

Pluspunten

• Degelijk
  • Grote punt
  • goede prijs/kwaliteitsverhouding
  • glijdt goed over de stof

Lieke1986 20-12-2018

Wauw!

19 december 2018

Allereerst moet ik even zeggen dat het een mooi apparaat is met een prachtig kleurtje. Even een keer wat anders!
Ik heb nu 2x gestreken met dit apparaat, hiervoor had ik een stoomgenerator van tefal. Maar hij overtreft mijn verwachtingen. Waar ik met me generator altikd de stopknop gebruikte, heb dat bij deze niet gedaan en niet gehoeven om toch keurig te kunnen strijken. Dat scheelt enorm in het geluidsvolume en aan damp en vocht in je huis.
Wel vind ik het strijkijzer wat zwaar voelen, hij is ook best groot maar ik denk dat dit wel want.
De onderkant glijd heel soepel over je kleding, erg fijn

Pluspunten

• Mooie kleur
  • Ligt lekker in de hand
  • Bijna geen geluid
  • Glijd soepel over kleding

Minpunten

• Zwaar in de hand

Natasja 19-12-2018

Fijn in gebruik

Geschreven voor: Philips GC4537

Ik heb de azur nu bijna een week in huis. Ik heb er tot nu toe heerlijk mee gestreken. Strijken is niet direct het meest leuke in het huishouden. Dan is het zeker belangrijk dat een strijkijzer fijn in de hand ligt en goed strijkt, en dat is zo. Hij is niet te zwaar en glijdt over de stof. Hij is makkelijk in te stellen. En de stoomfunctie is heel fijn te regelen. En wat ik zeer prettig vind, is dat als je hem tijdens het strijken met de stoomfunctie op zijn kontje zet, dat hij dan even stopt met stomen. Dus geen knopje dat je telkens in moet drukken maar strijken en gaan. De prihs kwaliteit verhouding is bij dit strijkijzer helemaal niets op te zeggen. En dan heb je ook nog een philips. Wat wil je nog meer. Ik ben tevreden.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Geen idee

Jolanda 18-12-2018

Makkelijk strijken

Geschreven voor: Philips GC4537

Niet alleen een heel hip strijkijzer maar deze voldoet ook nog eens aan mijn verwachting. Hij ligt goed in de hand en dat maakt het strijken gemakkelijk. Door het desing strijk je makkelijk tussen de knopen van je blouse door. Meerdere stoomstanden, het schakelen tussen de verschillende stoomsterktes is zeer makkelijk. De knop voor een extra stoom uitstoot zit niet op de meest ideale plek. Maar geeft wel meer dan voldoende stoom. De kabel is lang genoeg alleen mis ik een klemmetje om de kabel netjes op te kunnen bergen.

Nvdh13 18-12-2018

Eenvoudigen gebruik

Geschreven voor: Philips GC4537

Niet te veel mogelijkheden naar gewoon precies dat wat je nodig hebt. Eenvoudig in gebruik, warmt snel op en doseert de stoom perfect.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik
  • Warmt snel op

sou77 18-12-2018

top strijkijzer maakt het strijken makkelijker

Geschreven voor: Philips GC4537

dit is een top strijkijzer. ik heb een hekel aan strijken daardoor blijft het langer liggen. hierdoor ook meer kreukels. maar dit strijkijzer haalt zelfs die er makkelijk uit. wordt snel warm en makkelijk bij te vullen.

Pluspunten

• wordt snel warm
  • water makkelijk bij te vullen
  • ontkalken is simpel

Danielletc 18-12-2018

Fijne strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

Een fijne strijkijzer. Kreukels zijn zo uit de kleren en de strijkijzer is ook makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Handzaam
  • Mooi desing
  • Strijkt kreukels snel weg
  • Makkelijk in gebruij

eddy 17-12-2018

een goedwerkend en fijn stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC4537

de prijs kwaliteit verhouding is goed. het stoomstrijkijzer ligt fijn in de hand en is niet te zwaar. het glijd goed over de kleding en stoomt meer dan voldoende. het waterreservoir is groot genoeg. er zit een handig kalkafvoer bakje in het strijkijzer verwerkt. het snoer is lang genoeg voor ons
het is wel een wat groter model dan dat we hiervoor hadden, maar die was ook al erg oud

Pluspunten

• prijs kwaliteit verhouding