Tefal FV5625

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV5625 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Koef 30-05-2019

Fijn strijkijzer. Goede stoomkracht

Geschreven voor: Tefal FV5625

Het strijkijzer is vrij groot, maar toch makkelijk te hanteren. Voor de gewone strijkbeurt is het een prima apparaat. Het apparaat warmt ook snel op, wat fijn is.

Pluspunten

• makkelijk te hanteren
  • voldoende stoomkracht

Minpunten

• redelijk duur

Boebeer 29-05-2019

Degelijke strijkbout

Geschreven voor: Tefal FV5625

Hij ziet er niet zo fraai uit. Het is een prima strijkbout die doet wat hij moet doen. Het bijvullen van het water had ik in het begin wat problemen mee doordat het lekte. Blijkt dat de stoomfunctie eerst uit moet staan tijdens het bijvullen.
Hij is snel warm, stoomt goed en het instellen van de verschillende temperaturen gaat ook makkelijk waardoor je meerdere materialen kunt strijken.
Een nadeel vind ik dat het water snel op is en je vaak moet bijvullen. Verder een prima aankoop voor het bedrag wat je ervoor betaald.

Pluspunten

• Strijkt vlot
  • Stoomt goed
  • Temperatuur makkelijk instellen
  • Ligt goed in de hand

Minpunten

• Water snel bijvullen

Ineke van Hek 22-05-2019

Prima apparaat

Geschreven voor: Tefal FV5625

Ik vind het strijkijzer niet mooi om te zien met zijn ‘gouden’ strepen. Door het klepje aan de voorkant open te maken verscheen er een groot vulgat wat heel handig is om zonder knoeien het water in het apparaat te krijgen. Binnen 1 minuut was het strijkijzer op temperatuur. Tijdens het gebruik produceerde het apparaat veel stoom en strijkt snel en glad. Er zat ook een extra voet bij, voor delicate stoffen, die je op de voet van de strijkijzer kan klikken en gemakkelijk weer kan verwijderen. De extra voet heb ik meteen na het eerste gebruik weer verwijderd, omdat ik het op mijn was niet nodig had. Daardoor wordt de temperatuur toch iets hoger. Maar ik hou hem zeker paraat voor mijn delicate blousen.

Pluspunten

• Snel warm
  • Groot vulgat voor water
  • Veel stoom
  • Snel Glad resultaat

Minpunten

• Vaak bijvullen

BvE 16-05-2019

Prima koop

Geschreven voor: Tefal FV5625

Goed strijkijzer, ik ben er blij mee. Het doet wat nodig is: strijken. Niet meer en niet minder gelukkig. Geen overbodige snufjes of oneindig ingewikkelde mogelijkheden. Het ding strijkt en dat doet het goed. Verbruikt aardig wat water met de stoomfunctie maar daarmee haalt het dan ook echt de hardnekkigste kreukels weg. Snel warm, lengte snoer is goed.

Pluspunten

• Warmt snel op
  • Strijkt goed

Minpunten

• Reservoir snel leeg
  • Uiterlijk