Tefal UltraGliss stoomstrijkijzer FV4964 - Reviews

Type
stoom
Kleuren
blauw, wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal UltraGliss stoomstrijkijzer FV4964 op Kieskeurig.nl.

Johnny500 20-05-2019

goedkoopje

Geschreven voor: Tefal UltraGliss stoomstrijkijzer FV4964

Apparaat ligt lekker in de hand. Staat rechtop stabiel, dus valt niet makkelijk om. Het minpuntje is het donker gekleurd reservoir zodat je moeilijk kunt zien wanneer hij vol is. Ook is het apparaat zwaarder dan mijn vorige apparaat, maar dat is geen belemmering. Extra functies als stomen gaan goed en zijn makkelijk te bedienen. Het strijkijzer is snel op temperatuur en met de gladde strijkzool strijkt hij erg fijn. Ik zeg een absolute aanrader!

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • prijs

Minpunten

• gewicht

Marteros 25-01-2019

Goede strijkijzer!

Geschreven voor: Tefal UltraGliss stoomstrijkijzer FV4964

Na meerdere strijkijzers te hebben geprobeerd, mocht ik deze testen. Eindelijk troffen we een strijkijzer aan die goed werkt en we hebben deze meteen aangeschaft. Ik strijk veel overhemden en deze strijkijzer zorgt ervoor dat de kreukels allemaal glad worden gestreken. De stoomfunctie is hierbij ook handig. Enigste nadeel is dat als de stoomfunctie veel gebruikt wordt, dan moet er snel bijgevuld worden maar dat is volgens mij wel begrijpelijk.

Pluspunten

• Grote opening watertoevoer
  • Lengte snoer
  • Stoomfunctie

Anne 24-01-2019

Prima aanschaf!

Geschreven voor: Tefal UltraGliss stoomstrijkijzer FV4964

Strijken is weer een feestje geworden. Apparaat ligt lekker in de hand. Duidelijke draaischijf. Het De minpuntje is het donker gekleurd reservoir zodat je moeilijk kunt zien wanneer hij vol is. Extra functies als stomen gaan goed en zijn makkelijk te bedienen. Het strijkijzer is snel op temperatuur en met de gladde strijkzool strijkt hij erg fijn. Ik zeg een prima aanschaf en een zekere aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Glijdt soepel over strijkgoed

Minpunten

• Donker reservoir