Philips GC1440

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC1440 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

mvansiegenbeek 04-07-2018
  • Product gekregen

Goedkop, maar prima strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC1440

Na een jaar of 20 gaf de oude, onverwoestbaar geachte strijkijzer dan toch een keer de geest en kreeg ik ook eindelijk eens een keer een stoomstrijkijzer. Dat was even wennen want dit apparaat is vele malen lichter waardoor ik het gevoel heb dat ik harder moet werken om de kreukels eruit te halen, maar misschien is dat slechts schijn.

Het strijkijzer is goedkoop, maar doet wat het moet doen en dat is, u raadt het misschien al wel, strijken. Niks meer en niks minder, en het is dusdanig makkelijk in gebruik dat elke boerenlul het kan gebruiken. Verwacht geen wonderen, maar gewoon een simpel en afdoende apparaat.

Pluspunten

• goedkoop
  • vormgeving
  • makkelijk in gebruik

Minpunten

• iets te licht

Anita1985 29-06-2018

Simpel en handzaam

Geschreven voor: Philips GC1440

Licht in gewicht en zo erg handzaam. Strijkt kreukvrij, maar niet wanneer je de stoomfunctie uitzet. Snel en makkelijk te vullen reservoir. Snel op temperatuur.

Pluspunten

• Licht
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Niet goed zonder stoomfunctie

RB16 29-06-2018

Klein maar fijn!

Geschreven voor: Philips GC1440

Fijn lichtgewicht strijkijzer met voldoende power om de diepste kreuken uit kleding te halen! Goede prijs kwaliteit!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Krachtig

Minpunten

• Klein waterreservoir

Joyce 27-06-2018

Heerlijk handzaam strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC1440

Dit is een heerlijk handzaam model stoomstrijkijzer. Het maakt het strijken echt een stuk aangenamer. De mogelijkheid om een extra stoomstoot te geven is een echte uitkomst.

Pluspunten

• Extra stoomstoot

Sjaantje 18-06-2018

Geen fijn strijkijzer te licht

Geschreven voor: Philips GC1440

Ik vind het strijkijzer te licht waardoor die niet lekker over de stof glijd. Ook vind ik stoom matig dus niet optimaal gesultaat. Leuk voir een klein strijkje maar niet voor een grote berg

Pluspunten

• Mooi disign

Minpunten

• Te licht
  • Weinig stoom

Ds31 18-06-2018

Simpel maar goed

Geschreven voor: Philips GC1440

Simpel maar goed strijkijzer. Kreukels zijn er snel uit en het. Watervulgat is lekker groot dus vult erg makkelijk

Pluspunten

• Groot watervulgat

Minpunten

• Heel licht

Thommie77 17-06-2018

Compact, lekker hanteerbaar

Geschreven voor: Philips GC1440

Lekker compact strijkijzer, snel op temperatuur en zonder poespas. Strijkt heerlijk soepel, makkelijk op te bergen.
De zool is wat aan de kleine kant maar dat maakt hij ruimschoots goed met z'n wendbaarheid.

Pluspunten

• Snel op temperatuur
  • Goed op te bergen
  • Wendbaar

Minpunten

• Ietwat kleine zool

Nicky1982 12-06-2018

Niet zwaar en doet het goed

Geschreven voor: Philips GC1440

Het is niet zwaar, heel makkelijk in gebruik , de gebruikershandleiding is ook makkelijk.
Vind het een goed product , lekt niet , snel op temperatuur. Ik heb alleen het anticalc nog niet getest maar Ik beveel dit product zeker aan!

Pluspunten

• Licht in gewicht
  • Snel op temperatuur