Philips GC5037 - Reviews

stoomstrijkijzer
tile-stoomopbrengst
70 g/min stoomopbrengst
Functies
variabele stoom, verticaal stomen, druppelstop

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 14 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC5037 op Kieskeurig.nl.

Lew2020 25-12-2020

Heb twijfels over deze product .

Geschreven voor: Philips GC5037

Ik moet elke keer twee keer in stekker zetten totdat deze apparaat aan gaat . Weet niet precies waar dit aan licht . Namelijk dacht ik dat doet heeft met veiligheid te maken .wel erg vermoeiend. Hij gaat niet in een keer aan namelijk .

Sharon1975 11-12-2017

Top strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5037

Pluspunten

• Automatische herkenning stof
  • Maakt geen brandgaten
  • Gaat vanzelf uit
  • Zwaar dus strijkt makkelijk

Carrinthe 09-11-2017

Goed, mooi en zwaar.

Geschreven voor: Philips GC5037

Ik heb heb voor dit model gekozen vanwege een combinatie van een aantal features die mij aanspreken.

Pluspunten

• Levert veel stoom met extra krachtige stoomstoot
  • Geen temperatuur instellen
  • Kalk opvang bakje. (Moet nog blijken of het werkt)
Carrinthe 09-11-2017

Ik was aan mijn review aan het invullen maar plotseling was hij geplaatst. Hierbij nogmaals maar nu compleet.

pluspunten:
- Veel stoom standaard en extra krachtige stoomstoot. Standaard stoom gelijk aan de stoomstoot van mijn vorige Tefal strijkijzer.
- Geen temperatuurinstelling nodig, temperatuur altijd goed.
- Kalkopvangbakje (moet nog blijken of dit werkt)
- Zool duidelijk gladder de dan Tefal die ik hiervoor had
- Verschroeid kleding niet wanneer je strijkijzer vergeet
- Zet zichzelf uit wanner je strijkijzer vergeet
- Mooi Design
- Strijkt tot nu toe alles probleemloos glad

Nadelen:
- Zwaar, zonder meer het zwaarste strijkijzer dat ik ooit gehad heb
- Hoeveel water nog resteert niet goed zichtbaar.
- Niet duidelijk waar ik de IONIC stand voor moet gebruiken
- Door de hoge stoomproductie vaak water navullen

Al met al een goede aankoop waar ik vooralsnog zeer tevreden over ben.

Riel87 30-05-2020

Fijne strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5037

-Strijkt alle kreukels eruit.
-Snel veel was gestreken.
-Fijn dat je niet iedere keer temperatuur moet instellen.
- niet constant knop in hoeft te drukken voor de stoom.
Hele fijne strijkijzer!

Ayer 09-10-2019

Useless product waste of money

Geschreven voor: Philips GC5037

I am so much disappointed with the quality of this philips product. I need to fill in the water after ironing every 3-4 shirts. There is water overall the ground and also the ironing board is all wet. In the beginning I thought something was wrong with the iron I bought so send it to the philips repair. They said they can not repair it and sent me a new iron of the same model. I ironed again and the same problem repeated. I just want my money back!

Daphy 14-04-2019

Super strijkijzer !

Geschreven voor: Philips GC5037

Ik was op zoek naar een sterke gewone strijkijzer en bij deze heb ik ze gevonden . Hij ziet er mooi uit ook . In het begin lijkt hij zwaar maat eens je er mee aan het strijken bent vergeet je dit al snel . Het snoet is ook lang waardoor ik geen extra verlengsnoer nodig heb . Het belangrijkste is het strijktesultaat : hij strijkt vlot en mooi de kreuken er uit , Bij hardnekkige kreuken kan je strijkijzer hiervoor ook instellen . De anti kalk functie werkt ook goed en gemakkelijk te reinigen . Enig dat ik Ev kan voorstellen aan Philips is om iets te voorzien om het snoer gemakkelijk op te bergen . Heel tevereden over mijn
Aankoop !

V_ronie 14-12-2017

Zwaar

Wat een mooi apparaat!
Alleen erg zwaar. Te zwaar vind ik om even snel de was weg te strijken.

Pluspunten

• Mooi
  • Strijkt glas

interspeed 11-12-2017

Erg fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5037

Het is een erg fijn strijkijzer dat inderdaad zonder nadenken kunt gebruiken. De temeratuursensor en stoomafgifte werkt ontzettend goed. Niets instellen, maar gewoon strijken.
Een tikkeltje aan de zware kant, maar prima te gebruiken.
Strijkijzer komt al zijn beloftes na.

Marjolein75 10-12-2017

Strijken wordt bijna een feestje!

Geschreven voor: Philips GC5037

Strijken wordt bijna een feestje!

Bijna, want strijken is natuurlijk niet het leukste klusje. Maar met dit strijkijzer is het absoluut een stuk aangenamer! Bij het eerste gebruik vond ik het toch best spannend of de automatische temperatuurregeling écht zou werken. Je wilt tenslotte niet dat je kledingstukken aan je strijkijzer blijven plakken...... Gelukkig werkt dit écht perfect! Ook de IQ-functie werkt fijn: altijd de juiste hoeveelheid stoom. De Max-functie is erg prettig voor de zwaardere strijkkklussen zoals stug katoen. Alles wordt moeiteloos glad gestreken, heerlijk! Al met al een fantastisch strijkijzer! Niet goedkoop maar zijn geld dubbel en dwars waard!

Virrr 09-12-2017

een juweel onder de strijkijzers

Geschreven voor: Philips GC5037

prachtig design,makkelijk in gebruik te nemen,het resultaat is gladde stoffen met de juiste temperatuur die automatisch word aangepast evenals de hoeveelheid stoom die perfect geschikt is bij elke stof. kortom een strijkijzer die snel en goed resultaat geeft.

bettyboop585 09-12-2017

een juweel onder de strijkijzers

Cellie 06-12-2017

Blij mee!

Geschreven voor: Philips GC5037

Ik ben er erg blij, niet goedkoop, best zwaar maar strijkt fantastisch! Ik en nog steeds geen fan van strijken maar dit apparaat heeft het allemaal net wat aangenamer gemaakt :)

mvdk 06-12-2017

Alles in 1 keer glad

Geschreven voor: Philips GC5037

Ik heb de strijkijzer nu bijna een maand in gebruik. Wat mij direct opviel bij het uitpakken is dat het apparaat vrij groot en zwaar is. Hetgeen ik juist als een positief ervaar. Tijdens het strijken blijkt dit ook wel. Je hoeft geen druk uit te oefenen op het apparaat om in 1 beweging over de kleding alles netjes glad te krijgen. Ook de intelligente stoomfunctie is fantastisch. Het apparaat heeft zelf door hoeveel stoom het moet geven om een perfect resultaat te krijgen.

Kort om: Ik ben helemaal te vrede. Ik ben nog nooit zo snel door een volle mand met strijk heen gegaan.

Een echte aanrader voor degene die liever iets leukers doet.

Pluspunten

• Groot oppervlak
  • snel op temperatuur
  • Perfect resultaat

bettyboop585 06-12-2017

perfect strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5037

de thermostaat regeling werkt perfect op alle stoffen, ook de afgegeven stoom hoeveelheid is zeker goed te noemen, alle stoffen worden moeiteloos glad gestreken en als mooie bijkomstigheid schakelt het apparaat zelf uit wanneer het bepaalde tijd niet word gebruikt. het ontkalksysteem is enorm eenvoudig uit te voeren.

Pluspunten

• automatische afstelling thermostaat
  • automatisch aanpassen stoomhoeveelheid
  • goed ontkalking systeem
  • gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• snoer zit toch in de weg
  • snoer opbergen op toestel is ongemakkelijk

malinescu 06-12-2017

Super makkelijk strijken!

Geschreven voor: Philips GC5037

Gister de Azur Elite uitgepakt en gebruikt. Mooi apparaat! Heel eerlijk heb ik altijd een vrij simple strijkbout gehad en vond strijken dan ook niet echt leuk. Heb nu echt ervaren hoe het is als je een goed strijkijzer gebruikt! Wauw! Werd er helemaal blij van! Het ging zo makkelijk! Zwaar apparaat maar je kan het veilig op de plank laten staan zonder dat het aanbrandt. Hij herkent zelf wat voor stof het is dus pakt zelf de juiste temperatuur en hoeveelheid stoom. De kreukels vlogen eruit!

Sharon1975 06-12-2017

Super makkelijk strijken!

JohanTD 06-12-2017

Wel zwaar, maar doet zijn werk goed!

Geschreven voor: Philips GC5037

Wel zwaar, maar zeer makkelijk in gebruik. Misschien minder belangrijk, maar hij ziet er ook mooi uit. Werkt perfect!

A02 06-12-2017

Fijne stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5037

Zeer fijne stoomstrijkijzer. Doet zijn werk goed. Ik vlieg door mijn wasgoed heen. Wat ik fijn vindt aan deze strijkijzer is dat je het niet hoeft in te stellen voor gebruik qua stof. Je kan het gebruiken op alle stoffen. Het past zoch vanzelf aan. Ook stopt het automatisch als je stopt met strijken. Het verbrand je strijkijzerplank en je wasgoed daardoor niet. Heel slim apparaat dus.

Pluspunten

• Compact
  • Makkelijk op te bergen
  • Stoomt vanzelf
  • Instellingen voor stof niet nodig

Aa02 05-12-2017

Super fijne stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5037

Ik vlieg door mijn wasgoed heen. De stoomstrijkijzer is makkelijk in gebruik en ik vind het fijn dat je geen voorkeur van stof hoeft in te stellen. Je kan gewoon op alle stoffen strijken. Het past zich aan. Stoom komt ook vanzelf. Dat vind ik ook heel fijn. Licht en compact.

Sandy 30-11-2017

Fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC5037

Mijn eerste indruk van het strijkijzer was dat het er erg mooi uitziet. Ik vind het ijzer wel wat groot en zwaar. Ik vind het ook wel ideaal dat je niet op de temperatuur hoeft te letten. Dat regelt dit apparaat zelf. De hoeveelheid stoom kun je zelf bepalen. Een constante krachtige stoomhoeveelheid of juist iets minder. Er zit ook een functie op dat je wasgoed hygienisch gestoomd wordt. (Ideaal voor theedoeken en babykleding). Het snoer is lekker lang.
Ik vind het ijzer de prijs zeker waard!

Pluspunten

• Zelf geen temperatuur instellen
  • Lang snoer