Braun TexStyle 3 TS 330 C

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Braun TexStyle 3 TS 330 C op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Bert 19-05-2018

Lekt enorm veel water

Geschreven voor: Braun TexStyle 3 TS 330 C

Uitgaande van de reputatie van dit merk een textile 3 gekocht. Gebruiksaanwijzing is eenvoudig. Echter, bij het strijken verliest het strijkijzer continue water, zodat overhemden kletsnat van de plank afkomen. Ook als het strijkijzer op de ruststand staat, dan blijft er water uitkomen. Jammer, voelt als weggegooid geld

Pluspunten

• Goedkoop
  • Ziet er goed uit

Minpunten

• Verliest water
  • Knoeiboel bij strijken

Officiele reactie van Braun 30-05-2018

Geachte heer,

Wat vervelend om te horen dat het apparaat water lekt. Dit is zeker niet wat u mag verwachten van onze apparaten. Wij checken dit graag voor u in de werkplaats. Ga naar onze website: www.braunhousehold.nl, kies voor klantenservice en dan voor onderdelen en reparaties en meldt het apparaat aan, zodat u geheel kosteloos het apparaat naar ons kunt verzenden. Excuses voor het ontstane ongemak en we gaan het snel oplossen voor u als wij het apparaat binnen hebben.

Service team Braun