Philips Azur Pro GC4887 - Reviews

Continue stoom
50 g/min.
Kleuren
bruin, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 31 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Yvonne77 05-06-2017

Voldoet zeker aan mijn verwachtingen.

Ik gebruik hem nu twee weken en moet zeggen dat ik erg tevreden ben, hij is snel op temperatuur, heeft een krachtige stoomfunctie en een erg mooi en stoer design.

Het puntje is ideaal voor bepaalde kledingstukken, zodat je ook in de hoekjes kan komen.

De krachtige stoomfunctie geeft een super glad resultaat. Ik moest wel even wennen aan het stoomknopje bij het handvat, deze druk je best snel in als je aan het strijken bent.

Al met al een top product en zou hem zeker aanbevelen.

Pluspunten

• Krachtige stoomfunctie
  • Super glad resultaat

Simone75 05-06-2017

Fijn strijkijzer

Via The insiders deze mooie strijkijzer mogen testen. Wat een fijn ding, hij overtreft mijn oude strijkijzer met glans. Glijdt over alle kleding zonder enige moeite heen. Kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon. Goede krachtige stoomstoten, en je doet lang met het water wat je erin doet. Puntige voorkant zodat je zonder moeite langs knopen kunt strijken.

Pluspunten

• Krachtig
  • Doet lang met water om te stomen
  • Puntige dunne voorkant

Janine 16-06-2018

tegenvallend resultaat

dit strijkijzer strijkt niets beter dan mijn 10 jaar oude strijkijzer. Ik snap die lovende kritieken niet zo goed. Het ijkt wel of de ijzers minder warm worden dan vroeger, een katoenen tafellaken krijg je niet mooi glad. Shirts en stoffen met een paar % kunststof gaan wel goed. Al met al had ik net zo goed mijn oude kunnen blijven gebruiken.

Pluspunten

• lang snoer
  • groot reservoir

Minpunten

• strijkt katoen absoluut onvoldoende glad
  • vrij zwaar

QueenJosje 13-06-2017

Makkelijk en fijn strijkijzer

Zeer makkelijk om mee te strijken, mooi glad strijkoppervlak, spitse punt waardoor het erg makkelijk is om ook kleine hoekjes te kunnen strijken van bijv overhemden. Zelfs met het extra groot waterreservoir is het strijkijzer helemaal niet zwaar om mee te strijken.

Manja 12-06-2017

Niet zo fijn...

Ik vind dit strijkijzer persoonlijk niet zo fijn. Tijdens het strijken geeft het ijzer schoksgewijs stoom af, ipv zoals ik gewend ben constant.

Pluspunten

• Compact
  • Ingebouwd groot waterreservoir.

Minpunten

• Stoom in schokken.

Anoniem 09-06-2017

phillips strijkijzer

de strijkijzer ligt goed in de hand en voelt erg solide aan. De zool glijd erg makkelijk over de strijk en met de scherpe punt kom je bij alle lastige hoekjes. De lange snoer is ideaal. De stoomfunctie is perfect te noemen. Al om al een goede strijkijzer

Cootje36 09-06-2017

Snel warm

Hij is onwijs snel van warm. Ik heb gewoon 6 overhemden van mijn man gestreken in nog geen half uur tijd. En perfect glad. Ik zou deze zeker aan iedereen aanrade. Hij is ook licht in gebruik

QueenJosje 09-06-2017

Super strijkijzer

Werkt erg makkelijk. Licht en snel. Scherpe punt zodat ook in kleine 'hoekjes' van kleding gestreken kan worden. En een erg modern en mooi design.

Ciska Lala 08-06-2017

Hele fijne strijkijzer

De strijker is fijn in gebruik en warmt snel op. Makkelijk in gebruik en een groot water reservoir. Geen apart waterbakje maar dat stoort mij nooit. Goeie stoomkracht. Lange stekker en eenhandig soort handvat aan de stekker zodat de stekker makkelijker uit het stopcontact te halen is

Meteren 07-06-2017

Fijne zool en fijne punt

Hij laat zich fijn over de strijkwas glijden. Fijne punt en gladde zool. Lang snoer. Licht fijn in de hand.

Pluspunten

• Zool
  • Punt
  • Gewicht

Minpunten

• Nvt

Kopjolanda 05-06-2017

Mooi design stoomstrijkijzer!

De stoomstrijkijzer is snel klaar en warm om te gaan strijken. Hij ligt goed in de hand met zijn mooie design. Je doet er lang mee voordat het water op is. Hij strijkt door de stoom veel sneller en voor je het weet ben je klaar met de strijkwas. Ik zou niet anders willen!

Pluspunten

• Snel warm
  • Je kan er lang mee strijken met de stoom

Jojolo 05-06-2017

Goede stoomstrijkijzer!

De stoomstrijkijzer is snel warm en klaar voor gebruik. De design is mooi en ligt goed in de hand. Door de stoom strijkt hij alles veel makkelijker weg. Je bent klaar voordat je het beseft. Ik zou geen andere stoomstrijkijzer willen hebben!

Smallbrother 05-06-2017

Snel warm, goed vormgegeven

Dit strijkijzer ligt goed in de hand, goed gewicht.
Grote vulopening om het water bij te vullen.
Strijkijzer is lekker snel op temperatuur.

Hiervoor ook een Azur Pro gehad (ruim 15 jaar), het enige "lastige" is dat de instelknop net de andere kant opdraait, maar dat is gewoon even wennen.

Pluspunten

• snel op temperatuur
  • makkelijk bijvullen

Irlo 04-06-2017

mooi, robuust strijkijzer met veel eigenschappen

Het strijkijzer warmt snel op. De draaischijf voor de temperatuurinstelling draait makkelijk. Knopjes voor stoominstelling zijn handig geplaatst, zijn met een hand te bedienen. De zoolplaat is groot, met een smalle punt die makkelijk overal bij kan. Het strijkijzer ligt goed in de hand. Er zit een groot waterreservoir op, wat prettig is om niet steeds te hoeven bijvullen. Na het vullen met water voelt hij zwaar aan, waardoor het in een beweging goed gladstrijkt. Er zit een lang snoer aan, makkelijk om ruime bewegingen te kunnen maken. Aan de stekker zit een vingergreep, er komt geen druk op het snoer wanneer je deze uit het stopcontact trekt.
Al met al een mooi, robuust strijkijzer met veel eigenschappen.

Pluspunten

• makkelijk bedienbare knoppen met een hand
  • lang snoer voor bewegingsvrijheid
  • grote zoolplaat met lange punt
  • groot waterreservoir
  • mooie vormgeving

PB78 02-06-2017

Handzaam en makkelijk strijkijzer

Het strijkijzer ziet er mooi uit, is makkelijk in gebruik en snel op temperatuur.
De voorkant van het strijkijzer loopt mooi in een punt in vergelijking met mijn oude strijkijzer. Voor mij ideaal is met de vele overhemden.
Het strijkijzer glijdt soepel over de kleding heen en ook de verschillende standen zijn erg makkelijk.

Aan de stekker zit nog een "oog" wat zeer handig is om je stekker op te hangen.

Al met al een perfect strijkijzer binnen ons gezin en erg blij ermee.

Janneke1981 01-06-2017

Mooi strijkresultaat

Wat een vooruitgang. Super soepel glijdt dit strijkijzer over de stof. Voor babykleertjes is de smalle punt extra handig. Zelfs onze kraamzorg -die de eer heeft gehad als eerste te testen- was er erg over te spreken (en zij strijkt elke week met een ander ijzer). Zij kon de hele was doen met een reservoir met water, dus geen gedoe met water gedurende het strijken. Het extra lange snoer maakt dat er meer bewegingsruimte is en je niet zo snel in de knoop raakt met je was ;). Een apparaat zonder snoer zou nog handiger in gebruik zijn, maar dit werkt prima. Mooi design, stevig apparaat, maar niet te zwaar voor mij. Voor ons gezin een prima aanwinst, zeker voor die prijs!

Pluspunten

• Lang snoer
  • Spitse punt

EdgarB 31-05-2017

Mooi design en krachtig apparaat

De stoomstrijkijzer ziet er mooi uit, strijkt erg fijn en is zeer snel op temperatuur.
Het grote waterreservoir zorgt ervoor dat je lang kunt strijken zonder bij te vullen.
Na uitzetten van de stoomfunctie werkt het nog een beetje na, er blijft wat stoom / vocht uit het strijkijzer komen.
Een lang snoer met een zeer fijne stekker (met trekoog)!
De stoomstrijkijzer is wel wat zwaarder dan mijn vorige en daardoor iets minder makkelijk wendbaar. Daar krijg je voor terug dat de kreukels makkelijker verdwijnen.

Pluspunten

• Mooi uiterlijk
  • Glijdt erg makkelijk
  • Lang snoer met handige stekker
  • Groot vloeistofreservoir
  • Zeer snel op temperatuur

Minpunten

• Na uitschakelen stoomfunctie werkt het nog wat na
  • Beetje zwaar

Azkikr 31-05-2017

Stoer, krachtig en fijn strijkijzer

Als man vind ik het natuurlijk wel prettig als het strijkijzer wat ik vast mag houden een beetje stoer is.
En dat is deze Philips Azur Pro wel. Hij voelt degelijk aan, is fraai vormgegeven, ligt goed in balans in de handen heeft een robuust en lang snoer met een super handig oog. Je merkt dat nu direct als je de stekker uit het stopcontact trekt.

De Azur Pro heeft een draaischijf die heel subtiel klikt bij de hoofdstanden zoals 'katoen'. Daartussen ook kleinere klikjes en de draaischijf blijft tijdens het strijken keurig op zijn plaats.

Wat vervolgens opvalt is de grote watertank. 350 ml staat op de doos geschreven en dat is al snel 1,5 keer zoveel als bij een andere. De verpakking zegt ook dat het apparaat snel glijdend is en hoewel ik dat statement wat vreemd vind blijkt het wel waar te zijn. Hij gaat inderdaad soepeler en sneller over de strijk heen.

De neus is fijn spits en dat is wel prettig bij sommige kledingstukken in de hoekjes.

Ten slotte past deze Philips gelukkig goed in het vak aan de zijkant van de strijkplank dat is wel zo veilig voor de kinderen en hond.

Pluspunten

• lang snoer met handige stekker
  • goede termperatuurschijf
  • veel vermogen
  • grote tank
  • super glijdend

Minpunten

• iets zwaarder

Wesleykirchhoff 31-05-2017

Goed strijkijzer

Zoals je altijd van Philips mag verwachtten ziet ook dit strijkijzer er weer gelikt uit.
Mooi design en werkt uitstekend.
Het strijkijzer is snel op tempratuur en makkelijk in gebruik.

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Lang snoer
  • Snel op tempratuur

Doekoe 31-05-2017

Fijne strijkijzer

Fijne strijkijzer die snel op temperatuur is voor gebruik.
Doordat er een lang snoer aan zit is hij makkelijk in iedere ruimte te gebruiken.
Strijken is nooit leuk maar deze strijkijzer zorgt ervoor dat je snel door je strijkgoed heen bent.

Pluspunten

• Snel warm
  • Lang snoer
  • Makkelijk te hanteren