Philips Azur Performer Plus GC4516 - Reviews

Kleuren
blauw, wit
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 4 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

5,5

lamama 24-02-2017 Product half jaar of langer in bezit

lekt als een mandje

Strijkt wel goed, maar lekt als een mandje, wat een waardeloos apparaat!
Het maakt niet uit hoeveel water er in het reservoir zit, iedere strijkbeurt lekt er water aan de onderkant. Conclusie: vochtige hand, losgelaten en opgekrulde bescherming handvat en mijn hele strijkplankovertrek is steeds nat en zit onder de vlekken. Ik ben 'm nu zo zat dat ik een nieuwe (stoomgenerator denk ik) ga kopen, maar het wordt in ieder geval geen Philips meer!

Pluspunten

• makkelijk bijvullen
  • snel gebruiksklaar

Minpunten

• LEKT WATER AAN DE ONDERKANT

singerling 30-01-2017 Product paar weken in bezit

Strijkt goed en heeft een fijne grote vulopening

Na lang zoeken voor een goede strijkijzer ben ik op deze uitgekomen omdat mijn vorige na 5 jaar het heeft begeven.
Ik wilde eerst alleen een met een snoer van 2,5 meter maar dat was mij niet gelukt.
De snoer is 2 meter maar toch lang genoeg.
De eerste keer dat ik er mee streek was ik niet blij, hij verloor veel water aan de onderkant als ik hem neerzette maar na de tweede keer was dat weg, hij ratelt wel hard als je hem op zijn kant zet maar dat is even wennen.
Het is een fijne strijkijzer

Pluspunten

• grote vulopening
  • strijkt licht
  • glijd gemakkelijk over de stof

Minpunten

• stoom knopje raak je snel aan
  • ratelt en sputtert als hij op zijn kant staat

Mitch 31-08-2017 Product half jaar of langer in bezit

neit ergonomisch

Ik had Philips Easycare 3220 met 2.5m snoer lengte. Na enkele manden van gebruik van Azur Performet Plus , denk ik dat oude Easycare is toch veel betere strijkijzer. Azur heeft ergonomisch problem - stroomregelaar is te hoog geplaats, het wordt regelematig geraakt en ongewenst gedraaid bij gebruik van andere functies, zoals stoomstoot. Shoeelengthe is 2m. Na 1 week van gebruik kwam zacht, waterig geel kalk uit de ijzer en makte mij kleding vis, zo dat ik moest die opniew wassen. Bij oude Easycare kwamen uit allein steentjes van kalk.

Pluspunten

• Mooi
  • Aerodinamisch
  • Fancy

Minpunten

• 2m shoer lengte
  • niet ergonomisch
  • geel waterige kalk

Singerling 27-05-2017 Product paar maanden in bezit

strijkt nog steeds goed na een paar maanden in mijn bezit

Een paar maanden geleden had ik een review geschreven, nu ik hem langer in gebruik heb ben ik er helemaal aangewend.
Hij strijkt lekker en lekt geen water.
Fijn is het grote oog aan de stekker om hem makkelijk uit het stopcontact te halen.
Het is een fijne strijkijzer

Pluspunten

• grote vulopening
  • glijd gemakkelijk over de stof

Minpunten

• stoom knopje raak je snel aan maar je went er aan