Tefal UltraGliss Stoomstrijkijzer Protect FV4970

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal UltraGliss Stoomstrijkijzer Protect FV4970 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

antje steenhuis 10-04-2018

zo glad...........

Tefal strijkijzer ach ja één keer Tefal altijd Tefal.
Inderdaad ook dit ijzer bevalt weer prima. Licht , mooi gestroomlijnd en doet wat het moet doen

Betty 07-03-2018

Tefal strojkijzer

Mijn slechtste strijkijzer ooit ! Hij lekt water (water staat niet boven max.) als je hem overeind komt er me daar een stoot stoom uit, waarbij hij heel veel herrie maakt (ook al staat hij laag). Dus als ik s avonds even in de huiskamer wil strijken en het gezin kijkt tv moet ik in de bijkeuken gaan staat.
Enig handige is dat je niet meer hoef uit te zoeken wat je eerst moet doen qua temperatuuur. Maar je hebt bij katoen geen keus tussen stoom of niet, want zonder krijg je het echt niet glad.

Pluspunten

• Niet meer kijken naar temperatuur

Minpunten

• Lekt
  • Herrie
  • Kan niet kiezen wel of geen stoom bij bv. Katoen
  • Gooit er enorm veel stoom uit

Marleen 19-04-2017

Tefal stoomstrijkijzer.

Dit product voldoet niet aan mijn verwachting. Regelmatig komt er tijdens het strijken fijn, bruin-grijs gruis uit de stoomgaatjes op de zool. Dit komt dan op de schone kleding en moet weggeveegd worden, wat weer strepen op lichte was achterlaat. Ook druppelt er steeds heet water uit het apparaat, niet erg fijn als het op je voeten valt. Ik mis ook een knop om de temperatuur te regelen. Ik vind het snel te heet voor tere weefsels. Ook mis ik een duidelijke gebruiksaanwijzing in de doos, van een aantal tekeningen word ik niet veel wijzer. Jammer, ik had meer verwacht van Tefal. Ik mis mijn Philips stoomstrijkijzer iedere dag.

Pluspunten

• Ik heb geen pluspunten, ben niet tevreden

Minpunten

• Geen knop om zelf de temp. te regelen
  • Verliest heet water
  • Zet fijn gruis af op de kleding

Frans 09-08-2017

Je koopt een strijkijzer waarvan je je niet goed hebt laten voorlichten, die temperatuur knop is op dit strijkijzer een automatische sensor in de voet verwerkt, de handleiding is perfect voor ..... veel meer hoef je niet te weten, gruis op je kleding? 1 maal per maand schoonmaken staat in de handleiding ! verliest heet water niet boven MAX. vullen dan gebeurd dit niet. Advies; laat je voorlichten en koop dan een apparaat waar je tevreden over bent.