Tefal UltraGliss Stoomstrijkijzer - Ultragliss Protect FV4970 - Reviews

Kleuren
wit
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

• Slecht

Marleen 19-04-2017 Product paar weken in bezit

Tefal stoomstrijkijzer.

Dit product voldoet niet aan mijn verwachting. Regelmatig komt er tijdens het strijken fijn, bruin-grijs gruis uit de stoomgaatjes op de zool. Dit komt dan op de schone kleding en moet weggeveegd worden, wat weer strepen op lichte was achterlaat. Ook druppelt er steeds heet water uit het apparaat, niet erg fijn als het op je voeten valt. Ik mis ook een knop om de temperatuur te regelen. Ik vind het snel te heet voor tere weefsels. Ook mis ik een duidelijke gebruiksaanwijzing in de doos, van een aantal tekeningen word ik niet veel wijzer. Jammer, ik had meer verwacht van Tefal. Ik mis mijn Philips stoomstrijkijzer iedere dag.

Pluspunten

• Ik heb geen pluspunten, ben niet tevreden

Minpunten

• Geen knop om zelf de temp. te regelen
  • Verliest heet water
  • Zet fijn gruis af op de kleding

Frans 09-08-2017

Je koopt een strijkijzer waarvan je je niet goed hebt laten voorlichten, die temperatuur knop is op dit strijkijzer een automatische sensor in de voet verwerkt, de handleiding is perfect voor ..... veel meer hoef je niet te weten, gruis op je kleding? 1 maal per maand schoonmaken staat in de handleiding ! verliest heet water niet boven MAX. vullen dan gebeurd dit niet. Advies; laat je voorlichten en koop dan een apparaat waar je tevreden over bent.