Tefal FV4943

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FV4943 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,8

Ankie 25-04-2018

Slecht, na 2x gebruik terug gebracht

Geschreven voor: Tefal FV4943

Vind het een zeer slechte strijkijzer, na 3 kussenslopen kon ik het water weer bijvullen. Als je er teveel water in doet (wat je niet kan zien vanwege de donkerbruine kleur) gaat het strijkijzer lekken, en kan je er weer opnieuw water in doen. Na 2x met heel veel ergenis te hebben gestreken, heel snel weer terug gebracht.

Pluspunten

Minpunten

• Waterreservoir te donker
  • Zeer vaak water bijvullen
  • Lekt veel water

Savila 30-10-2017

Fijne strijkijzer

Geschreven voor: Tefal FV4943

Inmiddels een maand in bezit en tot nu toe heel erg tevreden. Een mega pluspunt is dat deze snel warm wordt. Dus snel in de ochtend in alle haast een shirtje strijken is peanuts.
Ik heb 3 jonge kinderen dus gebruik het dagelijks.
Verder is de strijkijzer makkelijk in gebruik, compact en strijkt de kleren goed!
Al met al ben ik zeer tevreden en raad ik deze Tefal zeker aan!

Pluspunten

• Snel warm
  • Makkelijk in gebruik
  • Compact

Marian Dijkema 24-10-2017

Geweldig Stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Tefal FV4943

Een zeer fijn stoomstrijkijzer, erg makkelijk in gebruik ook het lange snoer is zeer prettig
Strijkt erg fijn je hoeft zelf hoef je weinig te doen bij sommige strijkijzer moet je bij veel kreukels even extra je best doen bij deze niet. tevens is hij ook zeer onderhoudsvriendelijk en de antikalkknop werkt ook prima
Het ziet er vaak als nieuw uit helemaal top
ook heb ik een klein min puntje, je kunt niet goed zien of het waterreservoir tot de max is gevuld waardoor hij al snel te vol is

Meike 20-09-2017

Supersnelle stoomstrijkijzer

Geschreven voor: Tefal FV4943

Deze stoomstrijkijzer is binnen no time opgewarmd en voldoet aan de verwachting. Handzaam model en makkelijk in gebruik. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Niet duur en voor dagelijks gebruik werkt het apparaat perfect en zitten alle functies erop die ik nodig heb.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • handzaam model
  • niet duur
  • strijkt goed
  • warmt snel op

sam123 11-09-2017

Zeer tevreden

Geschreven voor: Tefal FV4943

Ik heb de tefal - stroomstrijkijzer ultragliss FV 4943 nu enkele weken in bezit en ik ben er zeer tevreden over. Het product voldoet zeker aan mij verwachtingen en ben er ook zeer blij mee! Ik kom zelf uit een huishouden met meerdere personen en daar is dit product uitermate geschikt voor. Verder ziet het product er mooi uit en is mooi compact en handzaam, aangezien het niet een mega grote stroomstrijkijzer is. Verder heeft het apparaat een langdurige stoomprestatie wat echt een voordeel is! De exclusieve Tefal-kalkverzamelaar houdt kalkdeeltjes vast, zorgt voor langdurige stoomprestaties en is zeer gemakkelijk schoon te maken. De strijkijzer komt snel op tempratuur en heeft ongeveer 2500 W. Ik zou het product zeker aan derden aanraden omdat ik er zelf zo tevreden over ben. Prijs is misschien wat aan de hoge kant, maar ik vind het product zeker het geld waard! Zoals hieronder beschreven is de stoomstand en de waterspuitkant echt mooi meegenomen.

Pluspunten

• stoomstand
  • waterspuitkant

Felicia18 09-09-2017

Mooie en snelle strijkijzer

Geschreven voor: Tefal FV4943

Er word gedaan wat je verwacht, hij heeft een stoomstand en een waterspuit kant.
Daarbij is het design fraai en zit er een xl watervat in waardoornje minder snel water hoeft bij te voegen.
Voor meerder mensen in een huishouden is dit een top ding!

• Watertoevoer
  • Snel

Minpunten

• Korte snoer