Tefal FV4943 - Reviews

Kleuren
zwart
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Meike 20-09-2017 Product paar weken in bezit

Supersnelle stoomstrijkijzer

Deze stoomstrijkijzer is binnen no time opgewarmd en voldoet aan de verwachting. Handzaam model en makkelijk in gebruik. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Niet duur en voor dagelijks gebruik werkt het apparaat perfect en zitten alle functies erop die ik nodig heb.

Pluspunten

• eenvoudig in gebruik
  • handzaam model
  • niet duur
  • strijkt goed
  • warmt snel op

sam123 11-09-2017 Product paar weken in bezit

Zeer tevreden

Ik heb de tefal - stroomstrijkijzer ultragliss FV 4943 nu enkele weken in bezit en ik ben er zeer tevreden over. Het product voldoet zeker aan mij verwachtingen en ben er ook zeer blij mee! Ik kom zelf uit een huishouden met meerdere personen en daar is dit product uitermate geschikt voor. Verder ziet het product er mooi uit en is mooi compact en handzaam, aangezien het niet een mega grote stroomstrijkijzer is. Verder heeft het apparaat een langdurige stoomprestatie wat echt een voordeel is! De exclusieve Tefal-kalkverzamelaar houdt kalkdeeltjes vast, zorgt voor langdurige stoomprestaties en is zeer gemakkelijk schoon te maken. De strijkijzer komt snel op tempratuur en heeft ongeveer 2500 W. Ik zou het product zeker aan derden aanraden omdat ik er zelf zo tevreden over ben. Prijs is misschien wat aan de hoge kant, maar ik vind het product zeker het geld waard! Zoals hieronder beschreven is de stoomstand en de waterspuitkant echt mooi meegenomen.

Pluspunten

• stoomstand
  • waterspuitkant

Felicia18 09-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooie en snelle strijkijzer

Er word gedaan wat je verwacht, hij heeft een stoomstand en een waterspuit kant.
Daarbij is het design fraai en zit er een xl watervat in waardoornje minder snel water hoeft bij te voegen.
Voor meerder mensen in een huishouden is dit een top ding!

• Watertoevoer
  • Snel

Minpunten

• Korte snoer