Philips GC3580 - Reviews

Kleuren
blauw, wit
Type/soort
strijkijzer

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

7,9

Marijke 74 05-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk strijkijzer

Strijken wordt bijna leuk met dit stoomstrijkijzer van Philips. De naam Smooth-care doet echt eer: hij glijdt echt over de stof, zelfs over de moeilijkste stof. De watertank is heerlijk groot zodat je niet steeds halverwege de strijk hoeft bij te vullen. Ijzer is snel op temperatuur.

Pluspunten

• groot waterreservoir
  • glijdt soepel over stof

Helma 04-04-2017 Product paar maanden in bezit

Zwaar werk

Wij hebben de Philips Smooth care GC 3580/20.
Hij verplaatst zich erg stroef, zodat je handen zeer gaat doen als je lang strijkt.
Ook vinden wij deze strijkbout zwaar om telkens te verplaatsen.
Vorige was veel beter.

Minpunten

• verplaatst stroef
  • zwaar

Marijke74 05-12-2016

Heerlijk strijkijzer

susa80 02-12-2016

heel fijn

Het is een zeer fijn strijkijzer met een extra grote watertank. De opening voor de watertank is ook groter dan normaal waardoor het vullen extra makkelijk gaat.
De knoppen op het ijzer zijn simpel en zeer duidelijk.
Tijdens het strijken op een zeer kreukelig shirt de stoomboost uitgeprobeerd en dat was een verademing.
De kreukels vlogen eruit. ik hou niet van strijken maar dit strijkijzer is erg fijn.

susa80 02-12-2016 Product paar weken in bezit

heel fijn

Het strijkijzer is binnen een minuut al op temperatuur.
De opening waar het strijkwater is heel groot waardoor het vullen lekker makkelijk gaat.
Ook is de watertank extra groot waardoor je langer door kunt gaan.
Door de snelle stoomboost gaan de kreukels in een extreem gekreukeld shirt er heel makkelijk uit.
Het strijken gaat zeer soepel en ondanks dat ik niet van strijken hou ben ik er blij mee.

Pluspunten

• extra grote watertank
  • snel warm
  • grote duidelijke knoppen
  • geen overdreven functies

Minpunten

• iets groter dan ander standaard strijkijzer
  • snoer had nog ietsje langer gemogen

natascha138 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Uitstekende strijkbout

Ik heb deze strijkbout nu ruim een week in mijn bezit en ik ben erg tevreden.
Hij voldoet aan alle verwachtingen. Heeft een mooi design. Ligt lekker in de hand en zelfs als de grotere tank helemaal vol is is hij niet zwaar. Hij glijdt makkelijk over de diverse stoffen heen.
Zeker een aanrader.

• grote watertank
  • niet zwaar

AG71 01-12-2016

Strijken is nu zeer snel en makkelijk.

Strijken is nu zeer snel en makkelijk. Glijd soepel over de stof heen. Heerlijk bij de knopen. Perfect.

Natascha138 01-12-2016

Heel fijne strijkbout

Deze strijkbout is zeker een aanrader. Hij ligt erg prettig in de hand en is zelfs als hij helemaal gevuld is niet zwaar.
Hij glijdt makkelijk over de diverse soorten stoffen heen en drupt idd geen water.
Stomen gaat echt heel prettig en de kleding wordt keurig netjes en ook lekker snel.
Daarnaast heeft ie een mooi design en is hij ondanks de grote tank niet heel groot of zwaar

Pisia001 01-12-2016 Product paar weken in bezit

prima apparaat

Prima apparaat. Warmt heel snel op en is makkelijk te vullen door de grote opening. Strijkt licht ondanks dat er zoveel water in gaat. Strijkt ook mooi glad. stoom werkt ook prima. Even wennen als je nog nooit een stoomstrijkijzer gehad hebt maar ik ben zeer tevreden.

Pluspunten

• warmt heel snel op
  • grote vulopening
  • licht hanteerbaar.

shoompie 01-12-2016 Product paar dagen in bezit

Top strijkbout.

Gaat moeiteloos over de judopakken heen, die meerdere keren per week gestreken worden. Snel kreukvrij met de extra stoomstoot. Door de grote strijkzool gaat hij soepel over de stoffen heen en vind het grote waterreservoir een pluspunt

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • stoomstoot
  • soepel over wasgoed heen

Pisia001 01-12-2016

prima apparaat

Strijkt licht ondanks dat er zoveel water in gaat. Strijkt ook mooi glad. Stoom werkt ook prima. Even wennen als je nog nooit een stoomstrijkijzer gehad hebt maar ik ben zeer tevreden.

shoompie1 01-12-2016

Aanrader

Betty1974 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Smoothcare doet zijn naam eer aan

Heb een hekel aan strijken maar nu is mijn was in een mum weggewerkt. Dit komt door de grote waterreservoir, ik hoef niet het strijken te onderbreken om opnieuw water te vullen. De strijkijzer lekt niet, dus ook hier weer geen onderbrekingen door. Smoothcare betekent echt smoothcare, oftewel ik glij door mijn wasgoed.

Pluspunten

• Grote waterreservoir
  • Lekt niet
  • Lichte strijkijzer

Barbara 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker licht, groot waterreservoir, strijkt goed

Lekker lichte strijkbout, met een groot waterreservoir waardoor je niet tussendoor bij hoeft te vullen, strijkt prima en snel door lekker veel stoom. Goede prijs dus aanrader.

Pluspunten

• licht
  • groot waterreservoir
  • strijkt snel en goed

Betty1974 30-11-2016

100% smoothcare

Ik ben zeer tevreden over dit product, en waarom? Ik hoef het strijken niet steeds te onderbreken om water toe te voegen, waterreservoir is lekker groot.
Ik heb geen last van een lekkende strijkijzer, dit scheelt het weer opnieuw laten opdrogen van de kledingstukken. Hij doet zijn naam eer aan door echt supermakkelijk door mijn was te glijden.

Barbaratjuuh 30-11-2016

Super licht, kan veel water in, strijkt prima

Lekker licht apparaat waar erg veel water in kan dus je hoeft hem niet tussendoor bij te vullen. Strijkt prima met lekker veel stoom, dus snel klaar. Prima prijs ook.

Petje1980 30-11-2016 Product paar weken in bezit

Super strijkijzer

Het is degelijke em goede strijkbout met grote watertank en meerdere stoomstanden. Hij ligt lekker in de hand is niet zwaar en snoer is lang genoeg.

Pluspunten

• Grotere watertank

Petje1980 29-11-2016

Super strijkijzer

Namens de insiders nu al 2 weken aam het testen. Ik vind het een super strijkijzer. Hij is ligt en watertank die groter is ideaal

Gabrie2013 29-11-2016 Product paar weken in bezit

Lekker Strijken

Dankzij Insiders heb ik deze strijkijzer mogen testen. Deze test ik nu al een week. Voordeel is de vulopening van het water reservoir. Lekker groot! De bout heeft een smalle punt. Dus ook de hoekjes zijn makkelijk te strijken. Het strijken gaat soepel en de bout ligt lekker in de hand. De snoer is ook lang genoeg.

Heb niet alle functies uitgetest!

Pluspunten

• Grote vul opening
  • Groot water reservoir
  • Smalle punt voor de hoekjes

Gabrie2013 29-11-2016

Prima strijkijzer