Philips GC8735 - Reviews

Type/soort
strijkijzer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 52 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips GC8735 op Kieskeurig.nl.

Omar 31-05-2017

Mooi compact en heel licht

Geschreven voor: Philips GC8735

Het product ziet goed uit en daarnaast en werkt perfect. Het is makkelijk in gebruik en strijkt goed en makkelijk.

Pluspunten

• Licht
  • Makkelijk in gebruik
  • Strijkt sopel en makkelijk
  • Temperatuur niet instellen
  • Ontkalken gaat automatisch

Minpunten

• Best prijzig
  • korte snoer

Mirose 20-11-2016

Automatische temperatuursinstelling

Geschreven voor: Philips GC8735

Deze stoomgenerator stelt zelf per stof de juiste temperatuur in...dit vond ik eerst vreemd, maar na een aantal keren strijken heb je er echt vertrouwen in! Dit is echt een luxe en een gemak.
Het strijkijzer zelf ligt fijn in de hand.
Het reservoir is dan misschien maar 1,8L maar dit is ruim voldoende! Ik heb de indruk dat het ook veel minder water verbruikt doordat het de temperatuur instelt. Heb pas na 3 keren van anderhalf uur strijken nieuw water moeten bijvullen.
Het schakelt vanzelf uit na een tijdje niet gestreken te hebben en dat maakt het extra veilig!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Ligt fijn in de hand
  • Automatische temperatuursinstelling
  • Hervulbaar tijdens gebruik
  • Schakelt automatisch uit

Minpunten

• Korte stekkerkabel, ahd iets langer gemogen

Chanti 11-10-2019

Erg blij mee

Geschreven voor: Philips GC8735

Inmiddels mijn derde stoomgenerator en de eerste van Philips. Stoomgenerator is snel warm, kan tussentijds worden bijgevuld, gaat in slaapstand en daarna uit. Met de eenvoudige ontkalkfunctie hoop ik er ook langer mee te doen dan mijn vorige exemplaren. Bij mijn oude kreeg ik op den duur toch bruine strepen.
Ik moest alleen even wennen hoe ik het ijzer op het plateau moet leggen.

Pluspunten

• Ontkalken
  • Snel warn
  • Betaalbaar

R. Mertens 23-01-2019

Matig strijkresultaat

Geschreven voor: Philips GC8735

Ik heb dit strijkijzer ruim een jaar geleden gekocht. Gelijk aan het begin, 'lekte' het stijkijzer wat water, waardoor er dus natte plekken op de kleding kwamen. Met name bij overhemden is dit zeer irritant. Ik heb het strijkijzer teruggestuurd om te laten repareren. Echter ook na de reparatie lekte het nog steeds. Vervolgens heb ik via bol.com een nieuw exemplaar gekregen. Maar ook bij dit exemplaar kwam er voortdurend (meestal na 10 minuten strijken) water uit het strijkijzer. Ik heb het vermoeden dat er een productiefout is geweest. Echter ik heb er geen vertrouwen meer in en ga een ander merk strijkijzer kopen. Bovendien is het ook vervelend dat de stoom veel later uit het strijkijzer komt. Voor mij dus helaas geen philips meer.

Pluspunten

• geen temperatuur instelling nodig

Minpunten

• strijkijzer lekt water
  • stoom komt er later uit

Yasemin 24-06-2017

Stoomkracht

Geschreven voor: Philips GC8735

Wij zochten al een hele lange tijd naar een goeie strijk/stoom ijzer, en deze past heel.goed bij onze eisen, het gebruik is perfect precies zoals.verwacht

Vermeer 19-06-2017

Strijkt super!

Geschreven voor: Philips GC8735

Samen met de Philips strijkplank werkt dit zo veel sneller en prettiger dan mijn oude strijkijzer! Is zo warm en zonder veel gedoe of instellingen te gebruiken.

Pluspunten

• snelheid
  • gemakt

Minpunten

• even wennen aan het stoom

Yafbol 18-06-2017

Geweldig!!

Geschreven voor: Philips GC8735

Ik had hiervoor een stoomstrijkijzer ook van philips. Deze was zwaar en stoom hielp niet om kreuken uit de kledingen te strijken.
Deze stoomgenerator is lichter in gewicht om mee te strijken vergeleken met het vorige apparaat. Daarnaast gaan de kreuken er perfect uit. Ik hoef een shirt slechts aan 1 kant te strijken en alles is glad. Het vorige apparaat moest ik alles aan beide kanten strijken,maar alsnog waren er kreukels.
Kortom,niet goedkoop, maar het zeker waard. Strijken is nu stuk leuker.

Pluspunten

• Perfect glad
  • Lichtgewicht
  • Snel

• Stoom komt iets later

Oney 10-06-2017

Licht, perfect voor strijken

Geschreven voor: Philips GC8735

Het product is erg licht voor het strijken, ik hiervoor gekozen omdat ik zat ben om stoomstrijkijzer te gebruiken en elke keer maar het temperatuur te wisselen. Het product is echt ideaal omdat het vanzelf van temperatuur wijzigt! zeker een aanrader! Geen kalk filter meer nodig!!!

Philips 24-05-2017

Hij strijkt goed en verbruikt weinig water.

Geschreven voor: Philips GC8735

Hij werkt prima. Makkelijk te gebruiken. En hij is beter dan mijn vorige strijkijzer. Ik beveel de product aan. Hij is heel goed.

Robert 23-05-2017

Gebruiksvriendelijk en prima stoomkracht

Geschreven voor: Philips GC8735

Het strijkijzer is licht van gewicht en prettig in gebruik. De temperatuur hoef je niet te verstellen voor de verschillende materialen. Groot waterreservoir en veel stoompower zorgen voor veel gebruiksgemak en kreukvrije resultaten. Strijken is niet leuk maar wordt wel aangenamer met dit apparaat.

Pluspunten

• Stoomkracht
  • Groot waterreservoir
  • Lichtgewicht strijkijzer
  • Automatische temperatuurinstelling

Minpunten

• Stevig aan de prijs, maar waar voor het geld

Sergey Nychyporuk 23-05-2017

Groot scherm

Geschreven voor: Philips GC8735

Good product, very convient to use, easy to iron in short time, great value for money if you are looking for durable and versatile iron

Darianna 09-05-2017

Snel en comfortabel strijken

Geschreven voor: Philips GC8735

Strijken gaat super vlot, je hoeft geen aandacht te besteden aan temperatuur regelen en hij is makkelijk in gebruik. Zeker een aanrader! Hij is elke cent waard.

Pluspunten

• Groot waterreservoir
  • Makkelijk en soepel in gebruik
  • Geen temperatuur meer instellen
  • Lichtgewicht

Claudia 09-05-2017

Super product

Geschreven voor: Philips GC8735

Super product! heel licht. makkelijk in gebruik en strijkt super snel. zeker een aanrader. Strijken wordt heel gemakkelijk met dit aparaat.

Bart 06-05-2017

veel stoom

Geschreven voor: Philips GC8735

Volgens mijn aanstaande, volgende week vrijdag gaan we trouwen, is het een geweldig apparaat. Comfortabel en veel stoom. Strijken gaat in zucht en een scheet.

ruwen 21-03-2017

fijn strijkijzer

Geschreven voor: Philips GC8735

Ik strijk nu een aantal maanden met dit ijzer en het bevalt me nog steeds super goed.
Je hoeft geen temperatuur in te stellen, je kunt het hete ijzer op je was goed laten staan zonder dat het inbrand, als je het ijzer aanzet geeft het een piepje ideaal je hoeft daardoor niet op te letten! alle drie een groot gemak!

Pluspunten

• automatische temperatuur instelling
  • op het wasgoed laten staan
  • geeft sein als die warm is

Minpunten

• 1 je kunt er geen strijkkralen mee strijken.

Nikkie 11-03-2017

Aanrader!

Geschreven voor: Philips GC8735

Al een paar maanden heb ik dit stoomstrijkijzer in gebruik.
Ik ben er heel tevreden over.
Je was is heel snel glad en hangt weer in de kast.
Het apparaat is heel stil en is snel warm.
Het bijvullen van het water reservoir gaat gemakkelijk en kan onder het strijken .

Pluspunten

• Licht apparaat
  • Snel en stil
  • Gemakkelijk bij te vullen met water

Brunssum 11-02-2017

Valttegen

Geschreven voor: Philips GC8735

Hij valt tegen in het gebruik tov de tefal van mijn schoonmoeder en de Medion die ik zelf voorheen had. Het geld Vd geldterugactie ook niet ontvangen zonder enig bericht. Gewoon te duur en te matige prestaties.

Pluspunten

• Ziet goed uit
  • Afneembaar reservoir

Minpunten

• Stoomt niet naar verwachting
  • Duur
  • Kwetsbaar (al 1x gerepareerd).

Abientot 07-12-2016

Mooi qua vormgeving, handzaam!

Geschreven voor: Philips GC8735

Het is een geweldig apparaat! Werkt ideaal en snel! Wat een verschil met een gewoon strijkijzer!
Maakt totaal geen herrie, gemakkelijk in gebruik omdat je geen standen hoeft in te stellen. En makkelijk dat je zo het ijzer kan plaatsen op je strijkplank om je strijkgoed te verleggen.

hmmm 05-12-2016

Stoomt non-stop

Geschreven voor: Philips GC8735

Mooi design, licht toestel, snel op temperatuur, ... positieve start. Maar jammer genoeg, stoomt het toestel non-stop eens ik de stoomknop aangeraakt heb. Ik krijg niet eens de tijd om mijn toestel neer te zetten om te plooien. Het is ook enorm gevaarlijk, constant hete stoom vind ik niet veilig in de buurt van kleine kinderen. Ik heb jammer genoeg nog niet probleemloos kunnen strijken. Jammer.

• Snel op temperatuur

Minpunten

• stoomt non-stop

Sasske112 04-12-2016

zeer krachtige stoomgenerator

Geschreven voor: Philips GC8735

zeer krachtige stoomgenerator, handig in gebruik zonder temperatuursinstelling met groot waterreservoir voor lang strijkplezier en door de innovatieve technologie kan je het strijkijzer gewoon op de strijkplank laten staan zonder schroeiplekken, al met al een topapparaat !!

Pluspunten

• geen schroeiplekken
  • geen temperatuursinstelling nodig
  • groot reservoir
  • warmt zeer snel op
  • mooi design

Minpunten

• geen oprolbaar snoer
  • vrij zwaar strijkijzer