Bosch Sensixx'x DI90 EasyComfort TDI90EASY - Reviews

400 ml
Regelbare stoom

JvH 17-06-2016 Product paar dagen in bezit

Strijkijzer voor kreukvrij resultaat

Op zich is een strijkijzer natuurlijk niet zo spannend. Deze Bosch blinkt uit in gebruikersgemak omdat de temperatuur altijd automatisch correct ingesteld wordt. De kreukels verdwijnen als sneeuw voor de zon. Kortom een apparaat dat doet wat het beloofd. Een aanrader.
Wennen is dat je het water hoort borrelen in het apparaat. Hierdoor 'hoor' je het stoomstrijkijzer.

fishek 05-06-2016 Product paar dagen in bezit

Iron: Bosch DI90. Love it!

The iron is amazing. There is no temperature settings which is nice. You can iron everything (silk or formal trouses) without any worries. The steam system is also great and gives nice and quick results. Simply, the iron does the job great! Recommend it.

LJ Romer Thijssen 18-05-2016 Product paar dagen in bezit

Stoomstrijkijzer

Geweldig. Hij stopt automatisch met stomen en regelt automatisch de warmtebron. Dat spaart energie en je strijkt snel de was super glad en zonder enige moeite.👍

Bosch die andere er is geen betere 07-05-2016 Product paar dagen in bezit

Bosch is betrouwbaar

Door jaren lange ervaring en door wederom nieuwe technieken toepassing moet ik wel een goed product hebben gekocht. Bosch is al decennia eenbetrouwbaar merk voor mij. Tenslotte gebruikte mijn ouders de producten van Bosch sinds ik een klein jongetje ben. Nu 47 jaar later nog immer niet weg te denken. Bosch.

Vincent 01-05-2016 Product paar dagen in bezit

BOSCH TDI90EASY een aanrader

Nog nooit een Bosch stoomstrijker gekocht. De eerste kennismaking is zeer bevredigend. Strijkt fantastisch, is zeer robuust en gebruiksvriendelijk.