Bosch TDA3028210

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch TDA3028210 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Tamar 08-07-2016

Bosch strijkijzer

Geschreven voor: Bosch TDA3028210

Het apparaat is duidelijk in gebruik en heeft een mooi design. Ondanks het ontbreken van een schenkbakje is het strijkijzer makkelijk te vullen.

Francine Hartog 14-06-2016

Strijkijzer Bosch TDA3028210

Geschreven voor: Bosch TDA3028210

Strakke vormgeving, ligt prettig in de hand, niet te zwaar.
Spitse punt, fijn voor details. Uitstekende stoomdosering en mooie gladde zool. De sensor is een prettige toegevoegde waarde. Kortom, alles werkt, op het gewenste moment, dus geen ergernis bij de verplichte strijkklus. Mijn fijnste strijkijzer tot nu toe!

Bosch TDA30 strijkijzer 02-06-2016

Bosch TDA30

Geschreven voor: Bosch TDA3028210

Na een filmpje op youtube gezien te hebben toch het erop gegokt om deze strijkijzer van Bosch aan te schaffen, Maar al na de eerste strijkstroken helemaal happy hij doet wat hij moet doen (zoals beloofd) ligt goed in de hand en niet de minste hij ziet er ook mooi uit (vind ik toch ook wel een belangrijk puntje)

Het apparaat word snel warm en koeld ook sneller af dan me vorige 2 apparaten dus alleen maar plus-punten heb nog geen min-punten ontdekt en denk ook niet dat dat zal gebeuren.

Bij een volgend strijkijzer zal ik ook zeker weer voor Bosch kiezen.

kitty gilbers 17-05-2016

superstrijkgemak

Geschreven voor: Bosch TDA3028210

Ik heb net gestreken en ben heel tevreden. Voortaan strijk ik met plezier. Ik strijk nu allerlei dingen en sta met mijn countrymuziek mee te zingen.

Danny 03-05-2016

Mooi degelijk strijkijzer

Geschreven voor: Bosch TDA3028210

Niet te licht maar ook niet te zwaar
Strijk soepel en makkelijk.
Helaas geen schenk beker om hem te vullen.
We hebben gelukkig nog de oude van de Braun.

Sjimie 19-04-2016

gebruikersgemak ten top

Geschreven voor: Bosch TDA3028210

Een strijkijzer die niet alleen goed in de hand ligt maar ook aandacht geschonken heeft aan veiligheid en gebruikersgemak.